וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארלינג הולאנד: "ריחמתי על רוברט לבנדובסקי"

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 10:26

הנורבגי התייחס להצעות שקיבל מבאיירן מינכן, שרצתה להחליף את הפולני הוותיק בחלוץ צעיר יותר: "הרגיש חוסר כבוד". אבא שלו הסביר למה הוא לא רצה לריאל מדריד: "חשבנו שאמבפה יגיע"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.9/ספורט1

ארלינג הולאנד גילה שהוא "ריחם" על רוברט לבנדובסקי, כאשר באיירן מינכן פנתה אל הנורבגי והציעה לו להחליף אותו בחוד. הולאנד, שצעיר מלבנדובסקי ב-12 שנה, היה על הכוונת של הבווארים, בעקבות ההצלחה המרשימה שלו בדורטמונד שבמדיה כבש 86 שערים ב-89 הופעות.

באיירן ניסתה להחתים את הולאנד, בידיעה שהיא מתחרה עם מועדוני פאר אירופיים כמו ריאל מדריד, ברצלונה ושתי הקבוצות ממנצ'סטר, ומחפשת יורש לסקורר הפולני שלה. הולאנד אמר את הדברים בסרט דוקומנטרי שצולם עליו, "Haaland: The Big Decision", על ההחלטה שלו בבחירת הקבוצה החדשה, ואמר שהוא מרגיש שבאיירן התנהלה בחוסר כבוד ללבנדובסקי.

ארלינג הולאנד חוגג שלושער לזכות מנצ'סטר סיטי. רויטרס
עבר ימים סוערים. הולאנד/רויטרס
רוברט לבנדובסקי, חלוץ ברצלונה. רויטרס
אין מה לרחם עליו, הוא התגבר על העלבון והמשיך הלאה. לבנדובסקי/רויטרס

"אם אני מנסה לחשוב מה לבנדובסקי מרגיש...", אמר הולאנד, "אני לא יודע כמה גולים היו לו ובכמה תארים הוא זכה עם הקבוצה הזאת. כך שאני למעשה אפילו קצת מרחם עליו. במקביל, זו הזדמנות עבורו לעשות את הצעד הבא בקריירה שלו. זה קצת מרגיש חוסר כבוד כלפיו, אבל זו גם הזדמנות עבורו".

אגב, באיירן מינכן בעבר הכחישה שבכלל פנתה להולאנד. אביו, אלפי, טוען בסרט: "הם הביעו עניין, כן. אני מבין שהם רוצים להגן על עצמם. כי אם הוא בסוף לא יגיע לשם, הם יוכלו להגיד 'הוא אף לא היה בתוכניות, יש לנו כבר את החלוץ הטוב בעולם'". כידוע, לבנדובסקי בן ה-34 החליט בסיום העונה לעזוב את באיירן לפני תום החוזה שלו, ועבר לברצלונה.

כמו כן, אלפי הסביר מה היו הקריטריונים של ארלינג בבחירת קבוצה. "יצרנו לעצמנו את הקריטריון העיקרי - 'איזו קבוצה הכי צריכה חלוץ 9'?", אמר אלפי הולאנד, "מנצ'סטר סיטי הייתה 10 מ-10 בתחום הזה, זו הייתה אופציה מושלמת. בריאל מדריד, נתנו לזה יותר לכיוון של 5 או 6 מתוך 10, לאור הצורה שבה קארים בנזמה משחקץ ותהינו אם הם גם הולכים להחתים את אמבפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully