וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה: "אולי שחקנים פה לא רגילים לשחק בק-טו-בק, אני כן". מדר: "הראינו לב"

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 0:39

ישראל השיגה ניצחון שני רצוף ביורובאסקט, אבדיה שוב כיכב: "הרגשתי שאני יכול לייצר". גודס על הפתיחה החלשה: "היה לחץ, שחקנים צעקו". בוסקליה: "התקשינו מול האזורית של ישראל"

תקציר חגיגה אנגלית: כל שערי השבת בפרמיירליג, המחזור ה-6/ספורט1

נבחרת ישראל השיגה הערב (שבת) ניצחון שני ביורובאסקט, כשהפעם גברה 67:74 קשה על הולנד, כששוב דני אבדיה מוליך את הנבחרת עם 21 נקודות וסלים חשובים ועוזר לחבריו לחזור מפיגור דו ספרתי, בדיוק כפי שהיה במשחק הראשון ביום שישי מול פינלנד. נבחרת ישראל עלתה למאזן 0:2 באליפות אירופה, שמעורר הרבה תקוות ומקרב את הנבחרת לשמינית הגמר.

דני אבדיה, שסיפק כמה זריקות גדולות, אמר בסיום: "לקח זמן עד שנכנסו לריכוז שלנו, אבל גם כשלא הלך נשארנו ביחד וזה הכי חשוב. מבחינה אישית הרגשתי שאני יכול לייצר, אבל כל מי שהיה על המגרש הביא את הנקודות וההגנה הייתה הכי חשובה".

אבדיה הוסיף: "אנחנו צריכים להגיע יותר מוכנים, לפעמים אנחנו באים אולי בזלזול כי ניצחנו כבר לפני כן. הרגשתי שקצת התמהמנו היום בהתחלה. אולי חלק מהחבר'ה לא רגילים לשחק בק-טו-בק, להכין את השרירים ואולי זו הסיבה שהתחלנו לא טוב. אני רגיל לזה. עכשיו יש יום מנוחה ונבוא חדים למשחק נגד פולין".

שחקן נבחרת ישראל דני אבדיה. FIBA, אתר רשמי
שוב כיכב. אבדיה/אתר רשמי, FIBA

תמיר בלאט: "התקשינו ולא באנו עם האנרגיה הנכונה, אני שמח שנשארנו ביחד ויצאנו עם הניצחון, זה חשוב לנו. יש לנו יום להתאושש ונתקדם משם. אנחנו מאוד אוהבים את הדומיננטיות של דני, שני משחקים מצוינים שלו שעזרו לנו לנצח, אני שמח בשבילו על הטורניר שהוא עושה עד כה. במשחק הראשון ים לא שיחק הרבה, אני גאה בו שהוא נשאר קשוח מנטאלית, דפק הצגה והוביל אותנו לניצחון. זה הראה כמה הוא חזק בראש והוא אדיר".

ים מדר: "במשך שניים וחצי רבעים לא שיחקנו כמו שאנחנו יודעים לשחק, אבל אני חושב שהראינו אופי. הראינו לב, לא שיחקנו כדורסל איכותי אבל הניצחון הזה מראה המון. חובת ההוכחה עלינו, עשינו עבודה טובה היום ונצטרך להמשיך קדימה ולהתכונן למשחק הבא".

שחקן נבחרת ישראל דני אבדיה חוגג עם גל מקל. FIBA, אתר רשמי
מקור לגאווה. הנבחרת/אתר רשמי, FIBA

המאמן גיא גודס: "זה אולי המשחק הכי קשה, כי כולם מחשיבים את הולנד להכי חלשה בבית. אז אחרי ניצחון אדיר על פינלנד זה המשחק הכי קשה להגיע אליו מוכנים מנטלית. יש קושי פיזי ומנטלי, הולנד יריבה לא סקסית והחוכמה היא לנצח גם משחקים כאלה". גודס הוסיף: "לא נכנסו טוב למשחק, אבל בחצי השני הרמנו קצב הגנתית, התחלנו לשמור. התקפית לא נכנסו טוב, אולי היה לחץ, שחקנים צעקו, ראיתי שהשחקנים לא שקטים ולא רגועים".

גודס הרחיב ואמר: "אפשר לחלק את המשחק לשתי מחציות. במחצית הראשונה, 5 דקות ראשונות, לא שיחקנו את ההגנה שאנחנו רוצים, ידענו שהולנד היא קבוצה שנכנסת לצבע. במחצית השנייה זה היה משחק שונה לגמרי, הם קלעו 27 נקודות, התחלנו להיות אגרסיביים בהגנה, קלענו 42 נקודות, זה היה ההבדל. זה לא קל לבוא אחרי ניצחון גדול על פינלנד, זה החיים של טורניר, יש הרבה דברים בסימן שאלה. אני שמח שאנחנו אחרי שני ניצחונות, וכרגע אנחנו רק רוצים להמשיך.

"אם הייתי יודע למה אנחנו רכים בהתחלה, הייתי פותר את זה, כמו כל אחד. אין לי את הנוסחא הזאת, ברור שזה לא טוב שזה קורה, אנחנו רוצים להתחיל חזק ואגרסיבי. אנחנו שמחים שאנחנו מביאים את האגרסיביות בהמשך המשחק. בטורנירים כאלה צריך לנצח, זה לא חשוב להיות הכי יפה. צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה. במנטאליות שלנו זה או קרנבל או סקנדל, בואו נהיה קצת באמצע. צריך לתמוך בנבחרת, כולנו, לתת את הרוח לשחקנים על העבודה הקשה שהם נותנים מעל חודש.

"אבדיה? דני רגיל לשחק בק טו בק, אבל מבחינה גופנית הוא עוד לא שם, הקורונה מקשה עליו פיזית. שלשה גדולה שלו, כל אחד בסופו של יום יכול לעשות את המהלך הנכון לנבחרת, זו השורה התחתונה. אנחנו רוצים להגיע לשלב הבא בכל דרך שהיא".

מאמן נבחרת ישראל גיא גודס. רויטרס
"אם הייתי יודע למה אנחנו רכים בהתחלה, הייתי פותר את זה". גודס/רויטרס

מאמן הולנד מאוריציו בוסקליה: "התחלנו את המשחק טוב, השחקנים שהיו על המגרש עשו עבודה טובה, במחצית השנייה התקשינו מול האזורית של ישראל, הייתי צריך לעזור לשחקנים יותר טוב, השחקנים השאירו מאמץ גדול על המגרש. זה הפסד קשה, ואני לוקח את זה על עצמי". כמו כן הוסיף: "זה היה תענוג לפגוש את האנשים מישראל, זה היה רגע יפה לאמן בחולון".

על המשחק: "היינו צריכים למצוא פיתרון לאזורית של ישראל, לקחת כמה ריבאונדים שאיבדנו, וכשהקבוצה מתקשה, המאמן צריך למצוא פיתרונות. בירכתי את השחקנים, ועכשיו אנחנו צריכים להתכונן למשחק השלישי".

סייע בהכנת הכתבה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully