וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גליל עליון צירפה את ג'יילן האדסון: "מתאים לקבוצה שבנינו"

3.9.2022 / 19:47

הסווינגמן (26, 1.98) ששיחק בעונה שעברה בלאריסה היוונית חתם הערב בהפועל "נופר" גליל עליון ויהיה הזר החמישי בקבוצתו של ברק פלג

הפועל גליל עליון הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של הגארד האמריקאי, ג'יילן האדסון. השחקן מצטרף לדקארי טאקר שחתם השבוע בקבוצה הצפונית.

האדסון התחיל את דרכו במכללת וירג'ניה טק ובהמשך עבר לאוניברסיטת פלורידה. לאחר שלא נבחר בדראפט של 2019, חתם האדסון בעירוני רמת גן/גבעתיים, אך בסופו של דבר החוזה לא מומש והוא הצטרף לקאפיטל סיטי גו-גו מהג'י ליג. בקבוצת הפיתוח של וושינגטון הוא תרם 13.3 נקודות ו-3.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונתו המקצועית השנייה הוא שיחק בטלקום בון בגרמניה.

מאמן הפועל חולון ברק פלג. אודי ציטיאט
חיזוק נוסף למאמן הקבוצה מכפר בלום. ברק פלג/אודי ציטיאט

העונה החולפת הייתה העונה הטובה ביותר עד כה של האדסון, כשהגארד האמריקאי שיחק במדיה של לאריסה היוונית. להאדסון היה חלק מרכזי בהעפלת הקבוצה לשלב חצי גמר הפלייאוף היווני, בו היא הודחה על ידי פנאתינייקוס רק לאחר חמישה משחקים. האדסון תרם 14.2 נקודות ו-5.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

יו"ר המועדון טמיר אברהמס התייחס לחתימה של האדסון: "חיכינו בסבלנות לדבר הנכון, ג'יילן הוא שחקן יוצר ומגוון, והוא מאוד מתאים לקבוצה שבנינו העונה. בטוח שיתרום לנו בליגה וביורופקאפ. בהצלחה ויאללה גליל!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully