וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' עדיין מחכה לחיזוק: "חייבים להשתפר, ראינו הרבה בעיות"

מכבי תל אביב שמרה על מאזן מושלם, איביץ' טוען: "צריכים לעבוד על ההגנה הקבוצתית". קניקובסקי: "קשה לי לשמוח משערים בשבת". קורצקי: "יכולנו להוציא מהמשחק הזה יותר, חד משמעית"

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1:3/ספורט1

מכבי תל אביב המשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה בליגת העל עם ניצחון שלישי רצוף - 1:3 על עירוני קרית שמונה. גבי קניקובסקי היה כוכב הערב (שבת) עם צמד לעיני כ-25 אלף צופים בבלומפילד, כשהמחליף פארפה גיאגון הוסיף ואיתמר שבירו צימק בתוספת הזמן והפך לראשון העונה שמכניע את דניאל פרץ. ערן זהבי לא הצליח לכבוש הפעם ושותפו להתקפה ג'ורג'ה יובאנוביץ' הורחק וייעדר מהמשחק מול מ.ס. אשדוד במחזור הרביעי.

עאיד חבשי שחקן עירוני קרית שמונה יוצא אחרי פציעה, ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא מרוצה. איביץ'/אריאל שלום

ולאדן איביץ': "אנחנו מאוכזבים מהשער שספגנו, אבל אותי מדאיג דבר אחד. היה משחק טוב מספיק כדי לנצח, לא פנטסטי, אבל מתחילת השנה אני אומר אנחנו חייבים לשפר את היכולת, והיום ראינו הרבה בעיות, היו לנו הרבה בעיות בהגנה. אנחנו צריכים לעבוד על ההגנה הקבוצתית. בחלק מהמשחק היו לנו בעיות, ונצטרך לפתור אותן".

איביץ' נשאל האם חלק מהבעיות קשור לעובדה שהקקבוצה מחכה לחיזוק, וענה: "כמובן. אבל אנחנו צריכים לטפל בזה בבית שלנו, ולעבוד על הדברים". המאמן נשאל איך יתמודד עם העובדה שבמשחק הבא לא יהיה לו את יובאנוביץ' שהורחק, וענה: "אני אצטך לפתור את זה". על אוסקר גלוך: "הוא שחקן אחד מבין 30, וצריך להמשיך לעבוד, ולשפר את היכולת שלו בשני הצדדים".

על פתיחת העונה: "יש לנו שלושה ניצחונות, כמובן שזה טוב, אבל מבחינתי חשוב איך הקבוצה שלי עובדת במשך 90 דקות, ואני לא יכול להיות מרוצה מאיך שהקבוצה עבדה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אריאל שלום
דקות טובות, דקות מאכזבות, העיקר המאזן. מכבי תל אביב/אריאל שלום

גבי קניקובסקי נשאל מדוע לא חגג אחרי השערים: "שמחתי, אבל בגלל השבת היה קשה לי לשמוח. זה חשוב לי, זה חורה לי, זאת מלחמה כזאת עבורי".

על פתיחת העונה: "ברור שכיף, אנחנו נראים טוב, כובשים שערים, עובדים קשה, צריך להמשיך. יש מלחמה על ההרכב, וככה זה בקבוצה גדולה כמו מכבי תל אביב, יש מאבק מטורף. כיף לשחק לצד שחקנים כאלה טובים, וצריכים לעבוד. נצטרך לעמוד בדרישות המאמן. קיבלנו שער בסף וזה כואב לנו, נצטרך לשפר את זה".

מנחם קורצקי: "תמיד כשמפסידים יוצאים מאוכזבים. נראינו טוב בהרבה דקות של המשחק, אבל להפסיד זה לא כיף. יכולנו להוציא מהמשחק הזה יותר, חד משמעית. מכבי הגיעה למצבים, אבל גם אנחנו. כמעט כל הדרישות שלי התבצעו, עם קצת אומץ יכולנו לכבוש.

"ניסינו לעבות את הקישור, במרבית המשחק זה הצליח לנו, וגם הגול השני שלהם הגיע בדקות טובות שלנו. אין לי טענות לשחקנים, יש לי קבוצה חזקה, ואם נמשיך ככה יהיה טוב. פערי הרמות מהגדולות? תמיד היו פערים, העבודה שלנו היא לצמצם את הפערים האלה, והרבה פעמים הצלחנו ללחוץ את מכבי ולייצר מצבים. לצערי זה לא הספיק היום".

איתמר שבירו, שצימק בתוספת הזמן וכבש ב-10 משחקי ליגה רצופים: "היינו במשחק כל הזמן, נלחמנו. ברור שהאיכות של מכבי מדהימה, אבל נתנו את כל הלב היום. זה לא הספיק, ניקח את הדברים החיוביים וננסה במשחק הבא. הרצף נחמד, אבל הקבוצה שלי לא ניצחה וזה מה שמעניין אותי. אני מנסה לעזור לקבוצה כמה שיותר והיום זה לא הספיק, אז הרצף לא באמת משמח אותי".

עדיין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully