וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי מנקו: "עברנו שבוע פחות טוב, שמחים שניצחנו את פינלנד"

3.9.2022 / 13:42

נבחרת ישראל מסיימת את הכנותיה למפגש השני ביורובאסקט, הערב ב-22:00 מול הולנד: "אנחנו לא ב'היי'. מבחינתו לשחק כל יום ולא להתאמן"

קליפ סיכום היום, 2.9/ספורט1

יממה אחרי שנבחרת ישראל החלה את אליפות אירופה בכדורסל עם ניצחון דרמטי 87:89 על פינלנד בתום הארכה, כבר הערב (שבת, 22:00) יפגשו גיא גודס ושחקניו את נבחרת הולנד, שנחשבת לנבחרת החלשה בבית ד', הובסה על ידי סרביה במשחקה הראשון באליפות בצ'כיה ואותה מאמן מאוריציו בוסקאליה, מי שהיה עד ינואר האחרון מאמנה הראשי של הפועל חולון.

רפי מנקו אמר הבוקר באימון הנבחרת לקראת הולנד: "אנחנו בבוקר אחרי פינלנד והפוקוס כבר על המשחק הקרוב. על מה שהיה אתמול אני יכול להגיד ששמחנו מאוד לפתוח עם ניצחון אחרי שבוע פחות טוב שהיה לנו. אני לא מרגיש שאנחנו ב'היי' ומקווה שכך גם נגיע למשחק, כי יש לנו יריבה שלא עשתה חיים קלים לסרביה ורק בסוף ברחו להם. הולנד נבחרת אגרסיבית ואנחנו ניענש אם לא נהיה מרוכזים ולא נשחק כמו שאנחנו רוצים".

שחקן נבחרת ישראל גיא פניני עם רפי מנקו. דני מרון
שחקן נבחרת ישראל גיא פניני עם רפי מנקו/דני מרון

אם מפלס הלחץ ירד אחרי הניצחון: "אני לא חושב שזה העניין, כי גם למשחק אתמול הגענו אחרי שבוע פחות טוב ורצינו לעשות תוצאה טובה בלי קשר לעובדה שזה היה משחק פתיחה - וכך גם היום. מבחינתו גם לשחק כל יום ולא להתאמן, ואני מאמין שהיום יעלו שחקנים ששיחקו פחות אתמול. אנחנו נבחרת אחת, 12 שחקנים שכולם משחקים כדי להשיג את התוצאות הכי טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully