וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שהר מחוץ לסגל מכבי חיפה לליגת האלופות, מאיר וג'אבר נרשמו

3.9.2022 / 11:56

החלוץ לא יוכל ליטול חלק במשחקי הקבוצה בשלב הבתים, גם דהן לא נרשם וצפוי לצאת בהשאלה. הירוקים לא ויתרו על האפשרות להתחזק בקשר, גם גוני נאור עדיין מועמד

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

מכבי חיפה השלימה את הרשימות למשחקים בשלב הבתים של ליגת האלופות. כצפוי, בן שהר ואורי דהן נותרו מחוץ לסגל של ברק בכר למשחקים מול פריז סן ז'רמן, יובנטוס ובנפיקה, בעוד מי שכן נכללו ברשימה בסופו של דבר הם המגן רז מאיר והקשר מחמוד ג'אבר.

מאיר שותף ביום חמישי במשחק עם קבוצת הנוער ולאחר ששיחק בהצלחה, הוחלט לרשום אותו למשחקי שלב הבתים. גם ג'אבר נרשם למרות פציעה שתשבית אותו בשבועים הבאים וזאת מכיוון שלא הוחתם בסופו של דבר קשר נוסף לסגל. סוף פודגוראנו נרשם וכמוהו גם צמד הבלמים החדשים.

גוני נאור שחקן הפועל ירושלים חוגג שער. דני מרון
עדיין על הפרק. נאור/דני מרון

דהן, אגב, לא הוזמן גם להתכנסות במלון לפני המשחק הערב מול הפועל באר שבע, כך שהוא מחוץ לסגל פעם נוספת. הבלם צפוי לצאת להשאלה, כאשר לא מעט קבוצות הוזכרו כמועמדות לצרפו וביניהן בני ריינה, ביתר ירושלים והפועל תל אביב.

במכבי חיפה רוצים להתחזק בקשר נוסף וזאת למרות שהסתיים המועד לרישום שחקנים לליגת האלופות. בניגוד להודעת הפועל ירושלים לפיה עסקת גוני נאור נפלה, במכבי חיפה יעשו פנייה נוספת כדי לבדוק היתכנות לצרף את נאור.

עדיין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully