וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת גוני נאור נפלה: "מכבי חיפה לא באמת הייתה להוטה לצרפו"

3.9.2022 / 9:39

מנכ"ל הפועל ירושלים, אורי שרצקי, בהודעה לאחר פיצוץ המו"מ בין המועדונים להעברת הקשר: "הם לא באמת התגמשו, אחרת הייתה מתבצעת עסקה"

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

גוני נאור יישאר בהפועל ירושלים בעונה הקרובה וכבר לא יעבור למכבי חיפה, כך על פי הודעתו של מנכ"ל המועדון מהבירה, אורי שרצקי.

במכתב שפרסם שרצקי ובו התייחס רשמית למו"מ שהתנהל עם מכבי חיפה על העברת קפטן הקבוצה גוני נאור, הוא הודה כי אם האלופה הייתה "באמת להוטה" לצרף את הקשר - הוא היה עובר. עם זאת, העסקה נפלה והקשר צפוי להישאר במדים האדומים-שחורים לפחות בחצי העונה הבאה, אם לא מעבר לכך.

גוני נאור שחקן הפועל ירושלים בחימום. ברני ארדוב
גוני נאור שחקן הפועל ירושלים בחימום/ברני ארדוב

"ביום רביעי השבוע, 48 שעות לפני תום מועד רישום השחקנים במסגרות האירופאיות, הביעה מכבי חיפה התעניינות ברכישת הקפטן שלנו, גוני נאור. אנחנו כבר בספטמבר, אחרי המחזור השני, אין כמעט שחקנים ישראלים מתאימים בשוק, הסגל כמעט סגור ולגוני, כידוע, יש תפקיד מאוד משמעותי בקבוצה שלנו - על המגרש ומחוצה לו", כתב שרצקי.

"הזמן דוחק, חיפה לא מוכנה לשנות את ההצעה הכספית הראשונה שלה, ואנחנו נקרעים - מבינים את הפיתוי שניצב בפני גוני, אבל מוכרחים גם לשמור על הקבוצה והמועדון. אנחנו מגישים לחיפה הצעה נגדית - משקללים לתוכה את הפגיעה המקצועית הקשה בנו, את סכנת הירידה שתמיד מאיימת (בכל זאת, רק עונה שניה בליגת העל), את עיתוי ההצעה (סוף חלון ההעברות) ואת עלות המחליף - אם נמצא אותו בכלל. כלומר, אנחנו מסכימים למכירה, אבל רק במחיר שיהיה שווה לנו.

"יום שישי בבוקר - גוני מבקש לא להתאמן עד שהעניינים יובהרו. אחרי חמש שנים במועדון, אנחנו מכבדים את הבקשה שלו, גם אם המשמעות מבחינת מאמן הקבוצה היא שהשחקן יגרע מהסגל לשבת. אנחנו מכירים את זיו, הוא ידע לעבור על זה הלאה, הכל מקצועי. בינתיים, חיפה לא באמת מתגמשת. אנחנו לא נכנסים להם לכיס, לא עושים את החישובים שלהם - אבל ברור לנו שאם באמת היו להוטים על העסקה, היא היתה מתבצעת. העסקה נופלת. סוף", סיכם המנכ"ל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן הפועל ירושלים גוני נאור. דני מרון
שחקן הפועל ירושלים גוני נאור/דני מרון

לסיום כתב שרצקי: "מביטים קדימה - גם לחזרה של גוני לעניינים כבר בדרבי, לאופק שיכול להשתנות עבורנו עם הגב של אורי אלון (שמאד רצה שגוני יישאר), להמשך העונה. אנחנו באמת מאמינים שגם גוני, בדיוק כמו אגאדה, עוד יעוף קדימה. רק בזמן הנכון".

עדיין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully