וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה צפויה לשנות מערך, נימני: "שמים את ה-6:0 מאחורינו"

המאמן יוותר על איפולה כבלם השלישי ומקווה ששחקניו יתאוששו מהתבוסה מול מכבי תל אביב וינצחו את בני ריינה, אצלה חוטבא חוזר (א', 19:00)

תקציר: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

מכבי בני ריינה

בשבוע שעבר חגגה מכבי בני ריינה שער היסטורי בליגת העל ומחר (ראשון, 19:00) היא רוצה להשיג גם ניצחון בכורה, במשחק בית באצטדיון גרין מול הפועל חדרה. סגל כמעט מלא יעמוד לרשותו של המאמן אדהם האדיה, שיקבל חזרה את המגן והקפטן נאעל חוטבא, שנפצע בחימום מול הפועל חיפה ולא שותף. חוטבא יעשה מחר מבחן כשירות ואז יוחלט סופית אם יפתח או לא.

"אנחנו יודעים שחדרה מגיעה אחרי הפסד קשה למכבי תל אביב, אבל לא יהיו לזה השלכות למשחק מחר", אמר המאמן האדיה לקראת המשחק. "חדרה יגיעו נחושים, יש להם ניסיון רב בליגה הזאת, למשחקים מהסוג הזה. נערכנו די טוב למשחק, זה משחק שמאוד חשוב לנו, להמשכיות אחרי המשחק הקודם, כדי לקחת שלוש נקודות בבית ואני מקווה שגם היכולת שלנו תשתפר. שתי הקבוצות יחפשו לנצח מחר ואני מקווה שנעמוד במטרות שלנו. זה משחק סופר חשוב עבורנו ולא צריך להתייחס למשחק האחרון של חדרה נגד מכבי תל אביב. הם יבואו בצורה שונה, יביאו אגרסיביים ונצטרך להיות בפוקוס של 200 אחוז כדי לנצח אותם".

הרכב משוער: אריק ינקו, נאעל חוטבא, לוקאס שפנדלהופר, סמביניה, דולב אזרואל, אייזק נורטי, רוסלן ברסקי, ריצ'רד בואטנג, לזאר יובאנוביץ', אחמד עאבד, שלומי אזולאי.

נאעל חוטבא שחקן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
יעשה מבחן כשירות. נאעל חוטבא/מאור אלקסלסי

הפועל חדרה

אחרי השישייה שספגה ממכבי תל אביב, הפועל חדרה תנסה להתאושש מחר (ראשון, 19:00) כשתתארח בגרין אצל העולה מכבי בני ריינה ותנסה לרשום ניצחון ליגה ראשון העונה. המאמן אסף נימני שוקל לעבור למערך של ארבעה שחקני הגנה ואז יוריד את פיליפ איפולה לספסל, כאשר סער פדידה, ניב גוטליב וסטיבן אלפרד יפתחו יחד בחלק הקדמי.

"זה הזמן שלנו לשים את המשחק נגד מכבי תל אביב מאחור וללמוד ממה שהיה ולהסתכל עם הפנים קדימה, לעבר המשחק הבא", אמר המאמן נמני לקראת המשחק. "אין ספק שהתוצאה לא החמיאה לנו בלשון המעטה, אך זה כבר חלק מההיסטוריה. אנחנו מסתכלים לעבר המשחק מול ריינה והמטרה שלנו היא לעשות שם את המיטב".

על הההתעסקות בפן המנטלי אחרי התבוסה נגד מכבי תל אביב: "6:0 זאת אכן לא תוצאה כל כך רגילה. דיברנו עם השחקנים והם הבינו את הסיטואציה שנקלענו אליה. אנחנו רק במחזור השני ויש עוד עונה ארוכה לפנינו. יהיו ניצחונות ויהיו הפסדים, זה חלק מהמשחק ונצטרך להסתכל קדימה. כולנו אנשי מקצוע, השחקנים מקצוענים וצריך לדעת שזה חלק מהמשחק. אני מקווה שנלמד מזה ונלך קדימה. אני יודע שבריצת מרתון לא מסכמים את הדברים אחרי 200 מטר, וכמו שציינתי כבר אנחנו רק במחזור השני של העונה. הקבוצה מתגבשת, הקבוצה עדיין בשלבי כניסה לכושר. אני רוצה להאמין שככל שהמשחקים יעברו והסגל יתגבש כמו שצריך, אין לי ספק שניראה הרבה יותר טוב".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, קלמן שטורם, מנשה זלקה, ניקו אולסק, ניב גוטליב, סער פדידה, סטיבן אלפרד.

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
סטיבן אלפרד, הפועל חדרה. אודי ציטיאט
צפוי לחזור להרכב. סטיבן אלפרד/אודי ציטיאט

טריוויה

* מפגש בין שתי הקורבנות של מכבי תל אביב: מכבי בני ריינה הובסה 5:0 במחזור הראשון והפועל חדרה 6:0 במחזור השני. במשחק ביניהן בגביע הטוטו ניצחה חדרה 0:1 משער של סמי בוראר.

* השישייה הקודמת שספגה חדרה הייתה בימיה בליגה א' צפון, כשהובסה 6:2 בבית על ידי הפועל בית שאן במאי 2014.

* בפעם הקודמת שאימן קבוצה באחת משתי הליגות הבכירות, אסף נמני פוטר מהפול פתח תקוה במחזור ה-13 (עונת 2016/17 בלאומית) ומי שהחליף אותו היה ירון הוכנבוים, כיום המנהל המקצועי של בני ריינה.

* שני המגנים השמאליים של בני ריינה, דולב אזרואל ואשרף רבאח, ערכו את הבכורה שלהם בליגת העל במדי הפועל חדרה.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לוי
אצטדיון: גרין
קהל: 766

משחקי המחזור השלישי:

שבת, 18:00: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט3)
שבת, 19:00: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: הפועל חיפה - בני סכנין (ספורט2)
שבת, 20:15: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל חדרה
ראשון, 20:15: סקציה נס ציונה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

שני, 20:15: מכבי נתניה - הפועל תל אביב (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully