וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה שינויים צפויים בהגנת בית"ר, גולדנברג יחליף את גרצ'קין

ישראלי יקבל הזדמנות בין הקורות מול נס ציונה (א', 20:15, ספורט4), דגני ומחיאס חוזרים ובעמדת המגן השמאלי יהיה שינוי כפוי. ברקוביץ' יעבור לשלושה בלמים, סטפן אקה יפתח

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:5 על בית"ר ירושלים/ספורט1

סקציה נס ציונה

סקציה נס ציונה, שפתחה את הליגה עם שני הפסדים רצופים, תארח מחר (ראשון, 20:15, ספורט4) את בית"ר ירושלים באצטדיון בפתח תקוה ותנסה לצבור נקודות ראשונות. המאמן ניר ברקוביץ' ניסה במהלך הימים האחרונים מערכים שונים והרכבים כאלה ואחרים, עד שגיבש לעצמו את ה-11 שמתוכננים לעלות במשחק.

ברקוביץ' צפוי לעבור למערך הגנתי עם שלושה בלמים, כאשר סטפן אקה שחתם לפני ארבעה ימים יפתח במרכז ההגנה יחד עם עומרי בן הרוש ואבובאקר קייטה שיוסט מהקישור לחולייה האחורית. דור כוכב ימשיך בעמדת המגן הימני, איילון ירושלמי צפוי לפתוח בקישור ולבאן קוטאליה ימשיך לקבל קרדיט בהתקפה.

"אנחנו באים למשחק אחרי שני הפסדים, זה לא כל כך נעים להתחיל ככה את הליגה, אבל אין נעים בכדורגל", אמר המאמן לקראת ההתמודדות. "אנחנו צריכים להתאושש מהר. פוגשים את בית"ר ירושלים, שגם היא מגיעה אחרי שני הפסדים וזה לא יהיה פשוט. בית"ר מועדון גדול, הם עדין לא מוכנים לליגה, אבל אני מאמין שאחרי שני ההפסדים שלהם, הם יגיעו יותר מוכנים למשחק. נצטרך להגיע נחושים, מרוכזים ולתת את כל מה שיש. עשינו כמה שינויים ואני רוצה לראות את השחקנים רציניים ומחוייבים ולוקחים את הנקודות במשחק", סיכם ברקוביץ'.

הרכב משוער: יוסי גינזבורג, דור כוכב, אבובאקר קייטה, סטפן אקה, עומרי בן הרוש, אורי מגבו, עילאי טרוסט, איילון ירושלמי, מוחמד אוסמן, פרדי פלומן, לבאן קוטליה.

ניר ברקוביץ', מאמן סקציה נס ציונה. קובי אליהו
נקודות ראשונות על חשבון בית"ר? ברקוביץ'/קובי אליהו

בית"ר ירושלים

אחרי שתי תבוסות בשני מחזורי הפתיחה, בית"ר ירושלים תתארח מחר (ראשון, 20:15, ספורט4) אצל סקציה נס ציונה באצטדיון בפתח תקוה, בתקווה להשיג נקודות ראשונות העונה. מקס גרצ'קין ייעדר בגלל פציעה וחגי גולדנברג יחליפו כמגן שמאלי.

יוסי אבוקסיס סוף כל סוף יוכל לקבל את הבלמים שלו מהעונה שעברה, כשאוראל דגני חוזר יחד עם ג'וסואה מחיאס ומאחוריהם יקבל הזדמנות ראשונה בשער איתמר ישראל. גם דן עזריה שב מפציעה ויהיה בהרכב, כשבחוד יפתח סתיו נחמני. אביאל זרגרי יירד לספסל, בעוד אור זהבי לא ייכלל בסגל מסיבות מקצועית. חלאופילו פלייטר, שקיבל הודעה לחפש קבוצה, יהיה בסגל.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, עמית כהן, אוראל דגני, ג'וסואה מחיאס, חגי גולדנברג, אופיר קריאף, דן עזריה, ירדן שועה, דנילו אספרייה, אדוארדו גררו, סתיו נחמני.

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה
אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים בחימום. דני מרון
יצליח לייצב את החלק האחורי? אוראל דגני/דני מרון

טריוויה

* שני המפגשים ב-2019/20 הסתיימו בניצחונות של בית"ר ירושלים (0:4 כאורחת בפתח תקוה ו-0:1 בטדי משער של אופיר קריאף).

* גם בעונת 1991/92 בליגה הארצית, סקציה נס ציונה לא הצליחה למצוא את הרשת של בית"ר. גם אז נס ציונה לא אירחה בעיר והמשחק הראשון הסתיים ב-0:0, כשבסיבוב השני בטדי קבע עופר דגמי 0:1 לבית"ר שחזרה לליגה הבכירה בסיום העונה.

* לפני שלוש שנים נס ציונה פתחה את העונה בליגת העל עם שני הפסדים על האפס, ובמחזור השלישי השיגה נקודת בכורה בזכות 1:1 אצל הפועל תל אביב.

* ב-2018/19 החלה בית"ר ירושלים עם שני הפסדים ואז סיימה ב-2:2 עם הפועל חיפה בחוץ ואספה נקודה ראשונה. שלושה הפסדים בפתיחת העונה? זה לא קרה לה מאז 2010/11.

* אחד משני הניצחונות היחידים של ניר ברקוביץ' בליגת העל היה על חשבון בית"ר - 0:1 עם בני יהודה בנובמבר 2020. אוראל דגני, אביאל זרגרי וירדן שועה פתחו אז בהרכב המפסידה, בעוד אבישי כהן ועמית כהן היו המגנים של הכתומים והיום נמצאים בבית"ר.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 4833

משחקי המחזור השלישי:

שבת, 18:00: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט3)
שבת, 19:00: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: הפועל חיפה - בני סכנין (ספורט2)
שבת, 20:15: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל חדרה
ראשון, 20:15: סקציה נס ציונה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

שני, 20:15: מכבי נתניה - הפועל תל אביב (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully