וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרבות בעסקת יונתן כהן. פריצה "ריכך" את מכבי תל אביב

2.9.2022 / 9:20

בקבוצה מעריכים שהסיכום עם האיטלקים מתקרב וששחקן הכנף יחזור לישראל תוך זמן קצר. במקביל המגעים עם דריק לוקאסן נמשכים ובבלגיה טוענים: החלוץ הקרואטי שוחח עם אנשי הקבוצה ומתקרב לחתימה בליאז'

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 6:0/ספורט1

התקרבות במשא ומתן בין מכבי תל אביב לפיזה לצירופו של יונתן כהן. ההערכה בקרית שלום היא שהשחקן ישוב לארץ בקרוב. אתמול פירסמנו כאן שמכבי תל אביב הציעה לפיזה לוותר על התשלום השני שמגיע לה לקבל מהאיטלקים בעסקה של כהן מלפני שנה, תמורת השחקן. מדובר בסכום בגובה של 1.1 מיליון יורו שעוד נותר לפיזה להעביר למכבי תל אביב כתשלום שני ומכבי תל אביב הציעה כי פיזה תשאיר אצלה את הכסף וכהן יעבור למכבי תל אביב.

האיטלקים דחו את ההצעה הזו מתוך אמונה שמכבי תל אביב לחוצה ותעביר להם בחזרה את מלוא הסכום ששולם על כהן לפני שנה, אבל מכבי תל אביב לא מיהרה לסגור בתנאים האלה וביממה האחרונה נרשמה התקרבות בין הצדדים, כך שסביר להניח שהמועדונים יסגרו על סכום שבין מה שהאיטלקים רוצים לבין מה שמכבי תל אביב מציעה.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
זה מתקרב. כהן/ברני ארדוב

במקביל לכהן מנהלת מכבי תל אביב משא ומתן עם חלוץ זר שיחליף את סטיפה פריצה, כך שמבחינת החלק הקדמי אמורה הקבוצה להתחזק בשני שחקנים לפחות.

אחרי שיחרורו של ברנדלי קובאס יוותר לקבוצה מקום לזר שישי ובסבירות גבוהה הוא אמור להיות הבלם ההולנדי דריק לוקאסן. המשא ומתן מולו נמשך.

בתוך כך, מדווחים היום בבלגיה על פריצת דרך במגעים בין מכבי תל אביב לסטנדרז' ליאז', שמעוניינת להחתים את סטיפה פריצה. לפי הדיווחים בבלגיה, מכבי תל אביב הסכימה להפחית את דרישותיה והצדדים קרובים לסיכום על פיצוי שמוסכם על כולם, מה שעשוי לסלול את הדרך לחתימה של החלוץ הקרואטי בבלגיה עוד היום. לפי ההערכות, מדובר בסכום של קרוב לחצי מיליון יורו.

בבלגיה מסבירים כי מלבד הירידה במעמדו במכבי תל אביב והחשש לא לקבל מספיק דקות בהיעדר מסגרת אירופית, פריצה עזב את ישראל גם מסיבות משפחתיות. בבלגיה, טוענים שם, יוכל להתאחד עם משפחתו ועם בתו שנולדה לפני מספר שבועות. המשפחה לא שהתה לצידו בישראל, אבל כעת תעבור להתגורר לצידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully