וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מלה ליגה, סרייה A והבונדסליגה ביחד: הפרמיירליג ניפצה שיא העברות

הקבוצות הוציאו 1.9 מיליארד ליש"ט, צ'לסי "בזבזה" יותר מכל קבוצה בהיסטוריה, ודבר אחד בטוח: אף אחד לא זוכר את קשיי הקורונה

תקציר: מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 2:4 (שלושער של ארלינג הולאנד)/ספורט1

אם יש משהו שהוכח בימים האחרונים, הוא שהכדורגל העולמי כבר השאיר הרחק מאחור את חוסר הוודאות שאף את הענף בשיא מגפת הקורונה. חלון ההעברות ברוב הליגות הבכירות ננעל אמש (חמישי), והסכומים ש"בוזבזו" נראים כמעט דמיוניים, בעיקר בליגה אחת: הפרמיירליג.

קבוצות הליגה האנגלית הוציאו לא פחות מ-1.9 מיליארד ליש"ט בסך הכל הקיץ, שיא כל הזמנים של הליגה (השיא הקודם נרשם בקיץ 2017 - 1.4 מיליארד ליש"ט. אחרי שתי עונות בהן הקורונה הפכה את השוק לזהיר ומחושב יותר, המחסומים נפרצו. בסך הכל, קבוצות הליגה האנגלית רכשו שחקנים ביותר כסף מקבוצות לה ליגה, סרייה A והבונדסליגה ביחד (!). צ'לסי, שרכשה שבעה שחקנים חדשים כולל ווסלי פופאנה ב-80 מיליון יורו, מארק קוקורייה ב-65 מיליון, ראחים סטרלינג ב-56 וקאלידו קוליבאלי ב-38 מיליון, הייתה ה"בזבזנית" הראשית. היא הוציאה יותר כסף על רכש מכל קבוצה אנגלית אחרת אי פעם בחלון בודד.

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד חוגג. Michael Regan, GettyImages
הכסף הגדול נמצא באנגליה. הולאנד/GettyImages, Michael Regan

גם מנצ'סטר יונייטד שילמה סכומי שיא עבור המועדון, בעוד נוטינגהאם פורסט הצנועה צירפה בחלון אחד יותר שחקנים מכל קבוצה אחרת בהיסטוריה.

ב"דיילי מייל" ניסו לנתח את סכומי העתק ששולמו הקיץ, הסבירו שמדובר בתוצאה ישירה של הצטרפות של בעלים חדשים עם כיסים עמוקים במיוחד, וטענו ש"הרווחים שהקבוצות מקבלות מהליגה האנגלית, הופכים את ההשקעות למשתלמות יחסית. אל תופתעו אם שיא ההעברות יישבר גם בקיץ הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully