וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר הביתה: סוף פודגוראנו חתם במכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 2.9.2022 / 13:11

שחקן הכנף בן ה-20 שב לקבוצה ממנה יצא לליגה האיטלקית, לאחר שהושאל מספציה: "מאוד רוצה כבר לחוות את הקהל". פודגוראנו הוא החיזוק השלישי של הירוקים לליגת האלופות אחרי עבדולאי סק ודילן בטובינסיקה

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

מסע החימוש של מכבי חיפה נמשך, ולאחר צירופם של צמד הבלמים עבדולאי סק ודילן בטובינסיקה, דאגו הירוקים לחזק גם את החלק ההתקפי שלהם והודיעו היום על שובו של סוף פודגוראנו, בוגר מחלקת הנוער של המועדון שמצטרף בהשאלה מספציה האיטלקית. פודגוראנו מגיע בהשאלה מספציה, כאשר לירוקים יש אופציה לרכוש אותו בתום העונה.

לאחר החתימה אמר הקשר לאתר הרשמי: "אני שמח לחזור למכבי חיפה שהיא הבית שלי והמקום ממנו יצאתי לאיטליה. מאוד רוצה כבר לחוות את הקהל בסמי עופר, בפעם הקודמת ששיחקתי, היתה קורונה וזה היה מול יציעים ריקים. והכי אני רוצה זה לעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה".

המנהל הספורטיבי של המועדון, גל אלברמן, אמר לאחר החתימה: " שמחים על חזרתו של סוף למדים הירוקים. עקבנו אחרי התפתחותו של סוף באירופה ובמדי הנבחרות השונות ובטוחים שימשיך במסלול ההתקדמות שלו במדי הקבוצה הבוגרת. ברוך שובך סוף ובהצלחה.

סוף פודגוראנו שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
שוב ירוק. פודגוראנו/ברני ארדוב

כזכור, פודגוראנו יצא ממכבי חיפה לקבוצת הנוער של רומא בקיץ 2020 ואף זכה להתלבש מספר פעמים במשחקי הקבוצה הבוגרת, אבל בעונה שעברה עזב את הג'אלורוסי לטובת ספציה, במדיה שותף בחמישה משחקים בסרייה A ורשם בישול אחד. העונה לא שותף ולו פעם אחת, והוזכר כמועמד לעזוב בהשאלה לפארמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully