וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדולאי סק חתם במכבי חיפה, סוף פודגוראנו סיכם עקרונית

1.9.2022 / 19:52

הסנגלי בן ה-30, ששיתף פעולה עם דילן בטובינסיקה באנטוורפן, יחבור אליו פעם נוספת לאחר שחתם לשנתיים ויירשם לליגת האלופות: "שמח מאוד". אלברמן: "יביא ערך משמעותי". שחקן הכנף ינחת בקרוב כדי לחתום ולשוב לקבוצה ממנה יצא לאיטליה

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

לאחר שצירפה את דילן בטובינסיקה, החתימה היום (חמישי) מכבי חיפה גם את חברו עבדולאי סק ובכך הצליחה במשימתה לצרף שני בלמים אותם תרשום לשלב הבתים של ליגת האלופות, לאחר שהצליחה לפנות מקום לזר נוסף לאור הליך האזרוח הזריז של עלי מוחמד. בטובינסיקה וסק שיתפו יחד פעולה באנטוורפן, שם שיחקו יחדיו כשחקני הרכב בעונת ב-2020/2021.

"אני מאוד שמח לחתום במכבי חיפה", אמר לאתר הרשמי של המועדון לאחר שחתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. "לפני שבאתי לפה דיברתי גם עם ליאור רפאלוב וגם עם מאביס צ'יבוטה ושמעתי המון דברים טובים על המועדון הזה. אני מגיע למועדון הכי גדול בישראל, עם קבוצה טובה מאוד. האווירה כאן באצטדיון מדהימה. אני מאמין שהמעבר לפה יהיה טוב גם לי וגם למועדון, אני אנסה לעזור למועדון להשיג את המטרות ולזכות בתארים ויאללה מכבי". המנהל המקצועי גל אלברמן הוסיף: "שמחים מאוד עם הצטרפותו של עבדולאי למשפחה הירוקה. מאחלים לו התאקלמות מהירה ובטוחים שיביא עימו ערך משמעותי לקבוצה לקראת האתגרים הרבים העומדים לפניה".

סק בן ה-30 עזב את סנגל ב-2014 כדי לשחק בנורבגיה, במדי הונפוס ולאחר מכן סנדפיור. אנטוורפן רכשה אותו ב-25 אלף יורו בלבד לפני ארבע שנים ובמדיה הוא רשם 94 הופעות בכל המסגרות, כולל שישה שערים ושלושה בישולים. בעונה שעברה פתח סק ב-20 משחקים בליגה הבלגית, אבל העונה אפילו לא נכלל בסגל, נשלח לקבוצת המילואים ושני הצדדים שאפו לסיים את הקשר. בנבחרת סנגל יש לו חמש הופעות ואת הזכייה באליפות אפריקה בתחילת השנה החמיץ בגלל פציעה. הוא חזר לסגל לאחר מכן, אך ישב על הספסל בניצחון על בנין לפני כחודשיים וחצי.

עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
גם הוא ירוק. סק/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

במקביל, גם סוף פודגוראנו בדרך למכבי חיפה. שחקן הכנף בן ה-20 סיכם עקרונית וצפוי לנחות בישראל הלילה. כזכור, פודגוראנו יצא ממכבי חיפה לקבוצת הנוער של רומא בקיץ 2020 ואף זכה להתלבש מספר פעמים במשחקי הקבוצה הבוגרת, אבל בעונה שעברה עזב את הג'אלורוסי לטובת ספציה, במדיה שותף בחמישה משחקים בסרייה A ורשם בישול. העונה פודגוראנו, שמשחק בעיקר על כנף ימין, לא זכה ליטול חלק במשחקי הקבוצה. אם ישוב למכבי חיפה, זו קבוצה שבמדיה הוא כבר שיחק - אחרי שעלה מקבוצת הנוער בכרמל, ערך חמש הופעות בקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה. פודגוראנו לא בהכרח יהיה החיזוק האחרון של הירוקים עד מחר, כי נמשכים הניסיונות להגיע עם סטנדרד ליאז' לסיכום על צירוף עדן שמיר.

ועוד במכבי חיפה, מחמוד ג'אבר הצטווה לנוח מנוחה מוחלטת שלושה שבועות ולאחר מכן יעבור בדיקה נוספת שתכריע כמה זמן ייעדר. השחקן עבר סדרת בדיקות לאחרונה ולאחר התכנסות של רופאים מומחים הוחלט להעניק לו מנוחה מוחלטת בשבועות הבאים. ג'אבר עלול בשל כך שלא להירשם למשחקי ליגת האלופות, כמו גם אורי דהן ובן שהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully