וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

19 דקות לדאבור, הופנהיים הפסידה 1:0 לבורוסיה דורטמונד

עודכן לאחרונה: 2.9.2022 / 23:50

החלוץ הישראלי שוב עלה מהספסל, רויס הכריע (16) והעלה את קבוצתו לפסגה באופן זמני. בשבת (16:30, ספורט4): קרב צמרת בין באיירן מינכן ואוניון ברלין

תקציר: בורוסיה דורטמונד - הופנהיים 0:1/ספורט1

המחזור החמישי בבונדסליגה יצא הערב (שישי) לדרך כשמונס דאבור והופנהיים ספגו 1:0 מבורוסיה דורטמונד. בשבת ייערכו שישה משחקים נוספים, כשבמוקד תתארח באיירן מינכן אצל אוניון ברלין. ר.ב. לייפציג תתארח אצל איינטרכט פרנקפורט.

שחקן בורוסיה דורטמונד מרקו רויס. רויטרס
הכריע. רויס/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - הופנהיים 0:1

השוורצגלבן עלו למקום הראשון בטבלה, לפחות באופן זמני, לאחר שקטעה רצף של שלושה ניצחונות של הופנהיים. המארחים פתחו טוב יותר ובאו על שכרם בדקה ה-16, כשהתקפה קבוצתית נאה הסתיימה בכדור עומק נהדר של יוליאן בראנדט למרקו רויס, שחדר לרחבה והמשיך פנימה כדי לחגוג את שערו הראשון העונה. בהמשך היתה קרובה דורטמונד להגדיל את היתרון, אך תסתפק ב-0:1. מונס דאבור קם מהספסל בדקה ה-71, ולא הצליח להושיע את האורחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סרג' גנאברי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
רק מול אוניון הוא טרם כבש. גנאברי/רויטרס

אוניון ברלין - באיירן מינכן (שבת, 16:30, ספורט4)

את כל העצבים שלה על ה-1:1 מול מנשנגלדבאך הוציאה באיירן ב-0:5 הקליל על ויקטוריה קלן בגביע. שחקני ההרכב אמורים לשוב ל-11, אף שבאמצע השבוע הבא יחלו הבווארים את דרכם בשלב הבתים של ליגת האלופות מול אינטר. מדובר בקרב צמרת של ממש: האלופה פוגשת את הקבוצה שצמודה לה בטבלה, ושמגיעה אחרי ה-1:6 המדהים על שאלקה במחזור שעבר. אוניון מחזיקה ברצף הארוך ביותר ללא הפסדים בליגה - 11 משחקים - ולמעשה, הפסדה האחרון היה אי שם במרץ, 4:0 מול באיירן מינכן, אותה לא ניצחה בששת המפגשים בין הקבוצות. סרג' גנאברי ינסה להבקיע מול הקבוצה היחידה בבונדסליגה מולה עדיין לא מצא את הרשת.

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים עם טימו ורנר. Stuart Franklin, GettyImages
המומנטום יימשך? לייפציג חוגגת/GettyImages, Stuart Franklin

איינטרכט פרנקפורט - ר.ב. לייפציג (שבת, 19:30, ספורט4)

האורחת קטעה רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון עם 0:2 על וולפסבורג בשבוע שעבר, ותקווה להמשיך במומנטום מול קבוצה נוספת שמנסה לצאת לדרך חדשה: פרנקפורט קטעה בעצמה רצף של 11 משחקי ליגה ללא ניצחון עם 3:4 מלהיב על ורדר ברמן. ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו ללא הכרעה.

משחקים נוספים (שבת, 16:30, ספורט4)

באייר לברקוזן - פרייבורג
וולפסבורג - קלן
בוכום - ורדר ברמן
שטוטגרט - שאלקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully