וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ודורסי הובילו את יוון לניצחון על קרואטיה, ניצחון קליל ליוקיץ'

הכוכב (11 ריב', 6 אס') ואקס מכבי ת"א להטו עם 27 נקודות כל אחד ב-85:89 הלא פשוט על קרואטיה. בבית הישראלי: יוקיץ' (19 נק') טייל ב-76:100 של סרביה על הולנד, 84:99 לפולין על צ'כיה של ננו גינזבורג. איטליה הביסה את אסטוניה

קליפ סיכום היום, 2.9/ספורט1

מחזור המשחקים הראשון ביורובאסקט 2022 ננעל הערב (שישי), כאשר בנוסף להתמודדות בין ישראל לפינלנד נערכו חמישה מפגשים נוספים, כולל הופעות הבכורה של שתיים מן המועמדות לזכייה בטורניר: יוון וסרביה.

שחקני נבחרת יוון יאניס אנטטוקומפו, ניק קלאתיס. Giuseppe Cottini, GettyImages
המסע לעבר התואר התחיל ברגל ימין. יאניס אנטטוקומפו וקלאתיס/GettyImages, Giuseppe Cottini

בית ג'

קרואטיה - יוון 89:85

אחת הפייבוריטיות הגדולות ביותר ללכת עד הסוף פתחה ברגל ימין את הטורניר, בתקווה לשוב לפודיום לראשונה מאז 2009, אף שקל זה לא היה. היוונים פתחו טוב יותר, ולאחר שנטלו את ההובלה בפתיחה טסו קדימה ברבע השני וירדו לחדרי ההלבשה ביתרון 30:46, בעיקר בזכות יכולת אדירה של טיילר דורסי (20 נקודות ב-13 דקות), כשיאניס הסתפק ב-12. גמור? עוד לא. קרונוסלב סימון הוריד ל-62:60 בלבד לקראת סיום הרבע השלישי ואז ל-84:82, דקה וחצי לסיום. בשלב הזה יאניס החליט שנמאס לו: בצד אחד חסם את איביצה זובאץ', בשני סיים אלי-אופ, לאחר מכן חסם ניסיון שלשה של ג'אלין סמית' המצוין, ואז הוסיף סל ועבירה שסגרו עניין, בדרך לערב של 27 נקודות (9 מ-24 מהשדה), 11 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-3 חסימות. דורסי הוסיף 27 משלו (5 מ-9 ל-3). מנגד הוביל סמית' עם 23, בויאן בוגדנוביץ' הוסיף 19 וסימון 18.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן נבחרת איטליה ניקולו מלי. אתר פיב"א, GettyImages
קלי קלות. מלי/GettyImages, אתר פיב"א

איטליה - אסטוניה 62:83

האזורי ספגו מכה כואבת כשאיבדו את דנילו גלינארי בשבת האחרונה לאחר שהכוכב הבכיר בנבחרת קרע את המניסקוס, אך ידעו להתאושש במשחק פתיחה נוח למדי. האסטונים החזיקו מעמד במשך חלקים ארוכים של המחצית הראשונה, לפני שסימונה פונטקיו המצוין השתלט על העניינים וקבע 33:52 עם הירידה לחדרי ההלבשה. המחצית השנייה היתה כבר לפרוטוקול בלבד. פונטקיו הוביל עם 19 נקודות, ניקולו מלי הוסיף 17.

משחק נוסף:
אוקראינה - בריטניה 61:90

מאמן נבחרת צ'כיה ננו גינזבורג. רויטרס
פתח עם הפסד. גינזבורג/רויטרס

בית ד'

פולין - צ'כיה 84:99

אחרי שהעפילו לטורניר האולימפי ולפני כן רצו עד לרבע גמר אליפות העולם, שחקניו של ננו גינזבורג הגיעו לאליפות אירופה כשהקהל הביתי בפראג מאחוריהם בתקווה לדחוף להישג גדול נוסף. הבעיה היא שהרכז תומאש סטוראנסקי, אחד משני הכוכבים בנבחרת לצדו של יאן וסלי, עוד לא התאושש מהפציעה וסיים הערב עם 0 נקודות ב-17 דקות. כשהוא בכושר כזה, לצ'כיה לא היה מספיק מה להציע, אף שהצליחה למחוק פיגור דו-ספרתי מוקדם. מתיוש פונטיקה המצוין בלט עם 26 נקודות ו-8 אסיסטים, איי ג'יי סלוטר הוסיף 23. מנגד סיים וסלי עם 17.

שחקן נבחרת סרביה ניקולה יוקיץ' מול הולנד. רויטרס
רק זכייה בזהב תיחשב להצלחה. ניקולה יוקיץ'/רויטרס

סרביה - הולנד 76:100

21 שנים חלפו כבר מאז הזכייה האחרונה של סרביה באליפות אירופה, וכאשר הנבחרת מונהגת בידי סופרסטאר שהוכתר ל-MVP של העונה הסדירה ב-NBA בשנתיים האחרונות, בדמותו של ניקולה יוקיץ', שום דבר חוץ ממדליית זהב לא יהווה סיבה למסיבה. הפתיחה היתה קלילה, כצפוי: הסרבים השיגו יתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון וירדו למחצית ביתרון 38:51, בהנהגת יוקיץ' כמובן. בהמשך כבר החלה רוטציה רחבה של דקות, וגם זה לא מנע מהשגת הניצחון הנינוח. כוכב דנבר סיים עם 19 נקודות ב-21 דקות, ואניה מרינקוביץ' הוסיף 18 ו-ואסילי מיצ'יץ' הוסיף ל-15 הנקודות שלו 12 אסיסטים. את המפסידה הוליך וורת'י דה יונג עם 28 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully