וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטובינסיקה וסק ערכו אימון בכורה בחיפה. סוליימאנוב וחמד יפתחו בב"ש

הבלמים החדשים הצטרפו לאימוני הקבוצה לקראת המשחק בטרנר (שבת, 20:15), הקבוצה תתכנס מהיום ועד אחרי בנפיקה. ברדה מתלבט בין מיכה לקשר הגנתי יותר

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע

אחרי ההפסד הביתי למ.ס. אשדוד, הפועל באר שבע רוצה להתאושש כבר מחר מול מכבי חיפה. איתן טיבי יחזור למרכז ההגנה כאשר חאתם עבד אלחמיד ימשיך בעמדת המגן הימני. את מקומו של אנדרה מרטינס המורחק ימלא שי אליאס. שאפי סוליימאנוב ותומר חמד שלא פתחו מול אשדוד, יעלו בהרכב של אליניב ברדה. בהפועל באר שבע יודעים שהכוח של מכבי חיפה הוא במרכז השדה וינסו להתמודד עם האורחת באזורים האלה בהם היא מפגינה בדרך כלל עליונות. רמזי ספורי צפוי לפתוח וההתלבטות של ברדה היא האם להציב עוד קשר עם אוריינטציה הגנתית או לתת את חולצת ההרכב לדור מיכה.

בהפועל באר שבע יודעים שהייתה להם תקלה מול אשדוד. ההפסד מולה לא היה בתכנון והתקבל באכזבה גדולה, הגם שהקבוצה שיחקה בדקות רבות בעשרה שחקנים והייתה בנחיתות מספרית. מחר מקווים בקבוצה לקבל דחיפה מהיציעים ולהשאיר את הנקודות באצטדיון טרנר.

הרכב משוער: עומרי גלזר, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, איתן טיבי, הלדר לופס, מריאנו באריירו, שי אליאס, דור מיכה, רמזי ספורי, שאפי סוליימאנוב, תומר חמד.

שאפי סוליימאנוב, שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
חוזר ל-11. סוליימאנוב/דני מרון

מכבי חיפה

מכבי חיפה תתכנס מהיום (שישי) עד יום שלישי, כחלק מההכנות למשחקים מול הפועל באר שבע ובנפיקה. השחקנים ייצאו לבית מלון הערב לקראת המשחק מחר באצטדיון טרנר ולאחר מכן יחזרו למלון באזור המרכז, יערכו אימון ביום ראשון וימריאו לליסבון. היום ערכו אימון בכורה שני הבלמים החדשים, דילן בטובינסיקה ועבדולאי סק. המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב אך עושה רושם שייתן לבטובינסיקה לפתוח אחרי אימון אחד בלבד לצידו של שון גולדברג, כאשר עבדולאי סק יחכה להזדמנות מהספסל.

לקראת המשחק מחר התייחס ברק בכר במסיבת העיתונאים לעומק בסגל שלו. "יש לנו סגל רחב, העמקנו אותו וזה דבר חשוב מאוד כי אנחנו נכנסים לעומסים גדולים. גם לבאר שבע יש סגל גדול ואיכותי, הם הביאו שחקנים מוכשרים וטובים ויש להם סגל שיכול להתמודד בשתי המסגרות. לא חושב שיש לנו יתרון של עומק בסגל".

על בוגדן פלאניץ' שעזב אמר בכר: "המעבר של בוגדן היה סגור לפני שני המשחקים מול הכוכב האדום, וייאמר לזכותו שלמרות הסיכון, הוא העריך את מה שנתנו לו והחליט שהוא ישחק בשני המשחקים. אני שמח שהוא עשה את זה. אתמול דיברתי איתו וכואב לו מהפציעה שהוא עבר. אני בטוח שהוא יחזור חזק, כי הוא אחד שלא מוותר ותמיד נלחם".

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה

צפו בקבלת הפנים של שחקני חיפה לבלמים החדשים

קבלת הפנים של שחקני מכבי חיפה לדילן בטובינסיקה, עבדולאי סק/באדיבות מכבי חיפה
ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מרוצה. בכר/מאור אלקסלסי

על ההחתמות האחרונות, כולל הצירוף המתקרב של סוף פודגוראנו: "יש פה מערכת סקאוטינג בראשות גל אלברמן, וזה לא פשוט להביא שני בלמים בטווח כזה קצר. היו בלמים שהיו על הפרק וירדו, הייתה עבודה סביב השעון ובסוף הבאנו שני בלמים שמתאימים לקבוצה מבחינת הפיזיות, הגובה והיכולות. אין לי ספק שהם ישדרגו אותנו. בסוף יש מבחן התוצאה וזה מה שיקבע. דילן בכושר ושיחק השנה, אז הוא מגיע יחסית מוכן. סק התאמן, אבל לא שיחק מסודר ויכול להיות שזה ייקח יותר זמן".

על מצבו של רז מאיר אמר בכר: "הוא שיחק עם הנוער אתמול ומראה סימנים טובים. הוא חוזר לפני הזמן שחשבנו שיחזור ואנחנו אופטימיים לגביו. אחת הסיבות שהביאו שני בלמים טובים זה הרצון להוריד עומסים משון גולדברג. מה שלא יהיה, הוא ימצא את המקום שלו".

הרכב משוער: ג'וש כהן, דניאל סונדגרן, שון גולדברג, דילן בטובינסיקה, פייר קורנו, נטע לביא, מוחמד אבו אבו פאני, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, עומר אצילי, פרנזי פיירו.

שון גולדברג, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ימשיך לבלוט? שון גולדברג/מאור אלקסלסי

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות בליגה הבכירה בשנות ה-2000 עומד על 9:30 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 12 תוצאות תיקו.

* בשני המקרים הקודמים שהקבוצות נפגשו במחזור השלישי, הפועל באר שבע הייתה המארחת והתוצאה הייתה זהה: 1:1. בספטמבר 2010 ליאור ג'אן השווה עבור המארחת אחרי שער של ולדימיר דבאלישווילי, ושנתיים מאוחר יותר שלומי אזולאי החלוץ הגיב עבור הירוקים לפנדל של תומר סוויסה.

* הפועל באר שבע ניצחה 0:1 במפגש הליגה האחרון (איתן טיבי דחה את חגיגות האליפות של הירוקים) ולאחר מכן ניצחה בפנדלים בגמר הגביע וגם באלוף האלופים.

* תומר חמד הכין את השער מול מכבי חיפה באלוף האלופים, אבל בליגה מעולם לא כבש או בישל מול קבוצת נעוריו, וגם לא ניצח. בשבעה מפגשים (בימיו כמושאל במכבי הרצליה, בני יהודה ומכבי אחי נצרת) היו לו שישה הפסדים ותיקו אחד.

* דין דוד בבצורת של 13 משחקים בכל המסגרות. שערו האחרון היה בחצי גמר הגביע מול הפועל חיפה, לפני ארבעה חודשים וחצי.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: טרנר
קהל: 14423

משחקי המחזור השלישי:

שבת, 18:00: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט3)
שבת, 19:00: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: הפועל חיפה - בני סכנין (ספורט2)
שבת, 20:15: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל חדרה
ראשון, 20:15: סקציה נס ציונה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

שני, 20:15: מכבי נתניה - הפועל תל אביב (ספורט1)

עדיין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully