וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוני נאור ביקש לא להתאמן ונגרע מסגל הפועל ירושלים מול מ.ס. אשדוד

בדרך לקבוצה חדשה? זיו אריה יצטרך להסתדר ללא אחד השחקנים החשובים שלו בשבת, אשטה אמור להחליפו. מוחמד כנעאן עדיין פצוע מנגד, דור ג'אן יחתום היום אחרי הבדיקות הרפואיות

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 בחוץ על הפועל באר שבע/ספורט1

הפועל ירושלים

ההכנות של הפועל ירושלים למשחק נגד מ.ס. אשדוד השתבשו היום (שישי), כאשר גוני נאור, אחד השחקנים החשובים בקבוצה, ביקש לא להתאמן ונגרע ברגע האחרון מהסגל. נאור היה על הכוונת של מכבי נתניה וגם מכבי חיפה הוזכרה כמועמדת להחתים אותו. מי שאמור להחליף את נאור הוא אווקה אשטה, כאשר מעבר לכך לא צפויים שינויים ב-11. גיא בדש, ג'ורדן בוטאקה ו-וויליאם טוגי ימשיכו בחלק הקדמי.

הרכב משוער: יהונתן שאבי, אופק ביטון, עומר אגבדיש, אונדז'יי באצ'ו, אלוז' יאו, הראל שלום, נדב נידם, אווקה אשטה, גיא בדש, ג'ורדן בוטאקה, וויליאם טוגי.

שחקן הפועל ירושלים גוני נאור. דני מרון
נגרע מהסגל. גוני נאור/דני מרון

מ.ס. אשדוד

דור ג'אן נחת הלילה בישראל לקראת חתימה במ.ס. אשדוד. בקבוצה יערכו בתחילת השבוע הבא לחלוץ הישראלי שחוזר מפורטוגל ולקשר הגנאי סמואל אלאבי, ששב משוויץ, בדיקות מקיפות לפני החתימה על חוזיהם. כזכור, השניים סבלו מפציעות ברך ארוכות, ובאשדוד רוצים להיות בטוחים שהם בריאים לחלוטין בטרם יחתמו על החוזים.

בתוך כך, במועדון מרוצים מהניצחון על הפועל באר שבע שלשום, אבל לא מהיכולת. המאמן רן בן שמעון ערך אתמול לשחקנים אסיפת וידאו מקיפה במהלכה הראה הרבה שגיאות של הקבוצה במשחק בטרנר. במועדון לא היו מרוצים מכמה שחקנים ששיחקו מתחת לרמתם, כך שיש ביטחון בכך שאפשר עוד להשתפר.

מאחר שאשדוד פתחה עם שני ניצחונות את הליגה, בן שמעון לוחץ על השחקנים להמשיך ולא להוריד רגל מהגז לקראת המשחק מחר מול הפועל ירושלים. "יש לנו אפשרות לעשות דבר גדול. המשחק מול הפועל ירושלים יהיה קשה מאוד כי הקבוצות של זיו אריה מאוד טקטיות, אבל אנחנו רוצים לפתוח את העונה בצורה הכי טובה שיכולה להיות", אמרו הבוקר באשדוד.

מוחמד כנעאן צפוי להיעדר גם מחר מהסגל בגלל פציעה. יעקב בריהון שנכנס בבאר שבע וכבש את שער הניצחון, לא צפוי עדיין לקבל את חולצת ההרכב.

הרכב משוער: יואב ג'רפי, זוהר זסנו, טום בן זקן, טימותי אוואני, ננאד צבטקוביץ', גיל כהן, שלו הרוש, נאור סבג, לוקאס סלינאס, עוז בילו, אבנעזר ממאטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דור ג'אן שחקן מ.ס. אשדוד מול מתן בלטקסה שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
חוזר לעוד קדנציה באשדוד. דור ג'אן/אדריאן הרבשטיין

טריוויה

* הפועל ירושלים ניצחה בשני המפגשים האחרונים (0:2 בבית ואז 0:1 בחוץ בסיום הפלייאוף העליון) אחרי שלא כבשה בארבעה משחקים רצופים מול מ.ס. אשדוד (שלושה הפסדים ותיקו).

* הפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה עם שתי תוצאות תיקו אחרי שני משחקים.

* בפעם הקודמת שהירושלמים היו ללא הפסד אחרי שני מחזורים בליגה הבכירה, הם נוצחו במחזור השלישי. זה קרה בעונת 1998/99, ואז הפועל ירושלים המיתולוגית ניצחה 1:2 את הפועל פתח תקוה, מחצה 0:5 את הפועל בית שאן ובמחזור השלישי הפסידה 1:0 לאלופה שבדרך הפועל חיפה.

* מ.ס. אשדוד פתחה עונה עם 6 מ-6, לראשונה זה עשור. אז, בתחילת עונת 2012/13, ניצחה בכל חמשת המחזורים הראשונים.

הרכבי הקבוצות

שופט: ניב שטייף
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 1209

משחקי המחזור השלישי:

שבת, 18:00: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט3)
שבת, 19:00: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: הפועל חיפה - בני סכנין (ספורט2)
שבת, 20:15: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל חדרה
ראשון, 20:15: סקציה נס ציונה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

שני, 20:15: מכבי נתניה - הפועל תל אביב (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully