וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניוקאסל לא מתחרה עם בזבוז הזמן הטוב בהיסטוריה של מכבי חיפה"

המגפייז התגרו, ספגו בדקה ה-98 ורשמו מול ליברפול הפסד ראשון העונה, ב"GiveMeSport" נזכרו במה שעשה מוחמד אבו פאני למכבי תל אביב

תקציר ה-1:2 הדרמטי של ליברפול על ניוקאסל/ספורט1

"בזבוז הזמן של ניוקאסל מול ליברפול לא יכול להתחרות במאמץ המטורף של מכבי חיפה", כך נכתב במפתיע היום (חמישי) באתר "Givemesport", בבוקר שאחרי הניצחון המדהים של ליברפול בדקה ה-98.

ניוקאסל הייתה קרובה מאוד להימנע מהפסד ראשון העונה בפרמיירליג, אבל שמטה יתרון מרגלי אלכסנדר איזק במהלך המחצית השנייה אחרי שמוחמד סלאח בישל לרוברטו פירמינו. המגפייז נכנסו לתוספת זמן של חמש דקות בשוויון אחת, אבל ז'ואלינטון נשכב על הדשא, גם השוער ניק פופ לא פספס הזדמנות להעביר זמן וכך מצאו את עצמן הקבוצות בתוך הדקה השמינית של תוספת הזמן - אחרי שהשופט הבהיר כי לא יאפשר זאת.

מוחמד אבו פאני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ראו את ניוקאסל וחשבו על מוחמד אבו פאני/מאור אלקסלסי

ניוקאסל הצליחה להוציא מהכלים את שחקני ואנשי ליברפול, כמו גם את האוהדים באנפילד, לאורך כל תוספת הזמן, אבל הר הגעש התפרץ כאשר כדור קרן מצד ימין הסתיים בכך שפאביו קרבאליו הצעיר הכניע את פופ וקבע 1:2 לליברפול בדקה ה-98, למעשה במהלך האחרון של ההתמודדות.

מאמן ליברפול, יורגן קלופ, עקץ בסיום את הקבוצה של אדי האו: "אני שמח מאוד שכולם ראו את מה שקרה כאן היום. ניוקאסל מספיק חזקה גם ככה. כולם רוצים לראות כדורגל, וכשהמשחק נעצר כל כך הרבה פעמים זה לא נעים לאף אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"בזבוז הזמן הטוב בהיסטוריה של אבו פאני נגד מכבי ת"א"

וכיצד קשורה לכל זה אלופת ישראל? ב"Givemesport" נזכרו במה שהם הגדירו "בזבוז הזמן הטוב בהיסטוריה", כאשר מוחמד אבו פאני העביר שתי דקות בדגל הקרן בניצחון 2:3 על מכבי תל אביב בעונה שעברה. באותו משחק הוסיף השופט שבע דקות וכמו ניוקאסל, גם מכבי חיפה לא התביישה כלל לבזבז זמן - אבל עשתה זאת בחכמה, לא אפשרה ליריבתה לנצל את הזמן שנוסף ושמרה על היתרון. מעניין רק כיצד היה מגיב קלופ אם ניוקאסל הייתה מצליחה להעביר את הזמן בצורה כזו ולא אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully