וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי שושן יהיה העורך הראשי של אתר ואפליקציית המונדיאל בכאן

שושן ירכז את כל התוכן באתר ובאפליקציות ואת מוצרי הדיגיטל המיוחדים למונדיאל

רועי שושן. יחצ,
רועי שושן/יחצ

בכאן דיגיטל נערכים לקראת מונדיאל 2022: רועי שושן יהיה העורך הראשי של אתר ואפליקציית המונדיאל בכאן. שושן ירכז את כל התוכן באתר ובאפליקציות ואת מוצרי הדיגיטל המיוחדים למונדיאל.

שושן בעל ניסיון רב בעולמות הדיגיטל והעיתונות. בתפקידו האחרון הקים את דסק הסטוריטלינג בדה מרקר, במסגרתו היה אחראי על פרויקטים דיגיטליים באתר ובאפליקציה. קודם לכן היה ראש מערכת החדשות בוואלה, רכז כתבים וסגן ראש מערכת החדשות בדה מרקר, ולפני כן היה בצוות ההקמה של זרוע הדיגיטל בחטיבת החדשות של כאן.

במסגרת חבילת התוכן הדיגיטלי של כאן במונדיאל, שושן יהיה אחראי בין היתר על הפקת כתבות, אייטמים דיגיטליים ואריזת תוכן בפורמטים מתקדמים כמו אינטארקטיב וכלי אנגייג'מנט ייעודיים. אתר ואפליקציית כאן יציגו ספריית תוכן עשירה מבוססת ה-API הרשמי של FIFA למונדיאל 2022 ובו ישודרו המשחקים באיכות HD בליווי מידע סטטיסטי רב, כתבות תוכן עשירות ומגוונות, אזור VOD נרחב המבוסס על תקצירים ורגעי מפתח במשחק ומחוצה לו.

על גבי השידורים בדיגיטל שיוצגו באמצעות נגן מתקדם שיאפשר בחירת זווית צילום ודילוג ישירות לאירועי מפתח במשחק, יוטמע רכיב תוכן אינטראקטיבי שיאפשר הצגת מידע, חידונים וחיוויי רגש מצד הגולשים בזמן אמת. הממשק, שינוהל על ידי שושן וצוותו, יאפשר בחירת שחקן מצטיין והעברת המידע הישר לצוות השידור ולאולפן.

באפליקציית הסמארטיוי של כאן תוצג ספריית VOD עשירה עם תכני המונדיאל. בספרייה יוצגו עשרות משחקים ותקצירים ארכיוניים כבר בתקופה שלפני הטורניר ובמהלך הטורניר יוצגו תקצירים בזמן אמת לצד השידור המלא של 60 משחקים.

  • עוד באותו נושא:
  • כאן 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully