וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת המרוצים של ענקית הרכב ההודית תגן על עצמה באמצעות חברה ישראלית

מהינדרה בחרה את סיגניה הישראלית כשותפת אבטחת הסייבר הגלובלית שלה. המיתוג של סיגניה מופיע במהלך עונת המרוצים על גבי שתי מכוניות המרוץ M8Electro Formula E של מהינדרה

קבוצת המירוצים של ענקית הרכב ההודית מהינדרה (Mahindra) מכריזה על בחירתה בחברת סיגניה (Sygnia) הישראלית, מובילה גלובלית בתגובה לאירועי סייבר וייעוץ לארגונים באבטחת סייבר, כשותפה הגלובלית שלה בתחום אבטחת הסייבר. צוות המומחים של סיגניה פועל בימים אלה לצד צוותי מהינדרה על מנת לשפר את החוסן וההתגוננות של מהינדרה מפני איומים אפשריים, תוך מינוף המומחיות של סיגניה בהגנה על טכנולוגיה תפעולית (Operational Technology) ותחום ה־I-IoT (Industrial IoT).

במהינדרה מסבירים כי קיים צורך חיוני בהגנה על הטכנולוגיה התפעולית החדשנית של מכוניות מרוץ חשמליות מפני מתקפות סייבר, בייחוד ברמה הגבוהה ביותר של הספורט המוטורי כיום. רכבי המרוץ של ענקית הרכב מגיעים עד ל-280 קמ"ש ובחברה חיפשו שותף אבטחת סייבר רשמי בעל גישת הגנה מותאמת-אישית ופרו-אקטיבית. במהינדרה ציינו עוד כי התרשמו מהניסיון הנרחב של סיגניה ומן המומחיות שלה בתעשייה, שכבר זיכו את החברה הישראלית באמונם של שורת ארגונים מובילים בעולם, בין היתר חברות רבות מרשימת Fortune 500.

רם אלבוים מנכ"ל סיגניה ודילבאג גיל מנכ"ל מהינדרה.. מנש כהן,
רם אלבוים מנכ"ל סיגניה ודילבאג גיל מנכ"ל מהינדרה/מנש כהן

לדברי רם אלבוים, מנכ"ל סיגניה, "אנחנו גאים בשותפות עם חברה גלובלית משמעותית כמו מהינדרה ושמחים להביא לידי ביטוי את עומק הניסיון שלנו באבטחת סייבר כדי לסייע למהינדרה בשיפור אמצעי האבטחה הקיימים ולמקסם את חוסן הסייבר שלה. מהינדרה וסיגניה חולקות רצון לקדם יוזמות חדשניות ליצירת עולם בטוח וטוב יותר".

לדברי דילבאג גיל (Dilbagh Gill), מנכ"ל ומנהל צוות במהינדרה, "אנו במהינדרה גאים בהובלה של טכנולוגיית הרכב החשמלי שתביא ליצירת עתיד טוב יותר לכולנו. כדי להתגונן מפני מתקפות סייבר ולשפר את חוסן הסייבר שלנו, חיפשנו שותף עם ניסיון מוכח בתחום. סיגניה תבצע הערכות, תערוך בדיקות מאמץ ותבנה את היכולת שלנו לאתֵר, למנוע ולהביס מתקפות תוך פישוט מורכבויות והפחתת העומס על הצוות שלנו".

במסגרת השותפות, המיתוג של סיגניה מופיע במהלך עונת המרוצים על גבי שתי מכוניות המרוץ M8Electro Formula E של מהינדרה. בין היתר, הופיעו נהגי המרוצים המקצועיים אוליבר רולנד (בריטניה) ואלכסנדר סימס (בריטניה) - והחל מהעונה הבאה אלוף העולם לשעבר לוקאס די גראסי (ברזיל) - שמתחרים במסלולי רחוב במיקומים אקסקלוסיביים כמו מונקו, ג'קרטה, ונקובר, ניו יורק ולונדון.

כמו כן, הצוות האדום של סיגניה, בהובלתו של איליה רבינוביץ', ראש מחלקת Adversarial Tactics בסיגניה, עובד עם מהנדסי מהינדרה על זיהוי חולשות בטכנולוגיות השונות שמהוות את ליבת רכב המירוץ החשמלי, ולתקנם מתוך הבנה שטכנולוגיות חדשניות אלו ימצאו את עצמם יום אחד ברכבים חשמליים פרטיים ומסחריים, ולהם השפעה רחבה כל כלל תעשיית הרכבים החשמליים.

  • עוד באותו נושא:
  • מירוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully