וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוקת בלמים קשה בבנפיקה לפני מכבי חיפה. יוליאן וייגל עזב

וריסימו, ויקטור ומוראטו פצועים, ורטונגן בדרך החוצה וסילבה בן ה-18 צפוי לפתוח ביום שלישי. שמידט שוקל לצרף בלם נוסף היום

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

מצוקת בלמים גדולה בבנפיקה, פחות משבוע לפני המשחק נגד מכבי חיפה במחזור הראשון של ליגת האלופות. שתי הקבוצות הוגרלו לבית ח', בו משחקות גם פריז סן ז'רמן ויובנטוס והקבוצה הפורטוגלית תארח את הירוקים ביום שלישי (22:00).

בנפיקה נמצאת בבעיה אחרי שאתמול התברר שהבלם הברזילאי מוראטו ייעדר 4-6 שבועות בגלל פציעה בקרסול. השחקן בן ה-21 לא החסיר אפילו דקה עד כה העונה, השלים 90 דקות בכל אחד מ-4 משחקי הליגה ובכל אחד מ-4 המשחקים במוקדמות ליגת האלופות.

עוד לפני שהתברר שמוראטו ייעדר כחודש וחצי, בנפיקה סיכמה על שחרורו של יאן ורטונגן הוותיק, שצפוי לחתום היום באנדרלכט - מהלך שיאפשר לפורטוגלים להיפטר משכרו שעומד על כ-4 מיליון יורו. הבעיה היא שבלי הבלגי ועכשיו גם ללא מוראטו, לרוג'ר שמידט יש רק שני בלמים כשירים בסגל: ניקו אוטאמנדי ואנטוניו סילבה בן ה-18.

לבנפיקה יש שני בלמים בכירים נוספים בסגל, לוקאס וריסימו וז'ואאו ויקטור, אבל שניהם פצועים בעצמם. הראשון נמצא בשלבי החלמה אחרונים והדרך של השני למגרשים ארוכה יותר. עם שלושה בלמים פצועים בסגל לקראת קמפיין קריטי בליגת האלופות, ייתכן מאוד שבנפיקה תצרף היום בלם חדש. רובן וזו מלבנטה הועלה על ידי גורמים במועדון, אבל המאמן שמידט החליט לוותר עליו ולחפש שחקן אחר.

שחקן בנפיקה אנטוניו סילבה. Octavio Passos, GettyImages
צפוי לערוך את הבכורה שלו בליגת האלופות נגד האלופה הישראלית. אנטוניו סילבה/GettyImages, Octavio Passos

בינתיים הנשרים אמורים להשלים היום את צירופו של יוליאן דראקסלר. הגרמני עבר אתמול בדיקות רפואיות והוא יגיע בהשאלה מפריז סן ז'רמן, שגם תשלם נתח משמעותי משכרו.

גרמני אחר, יוליאן וייגל, כבר עזב והיום חתם בבורוסיה מנשנגלדבאך. וייגל הושאל לעונה ולגלדבאך תהיה אופציית רכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully