וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "לא יכול להיות ששחקנים לא חוזרים אחורה, זה לא יהיה אצלי"

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 7:42

מאמן בית"ר ירושלים העיר לשחקני ההתקפה על המשחק הנרפה נגד באר שבע. מחיאס נחת ועבר בדיקות רפואיות, איתמר ישראלי יפתח נגד נס ציונה?

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:5 על בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים תפגוש ביום ראשון את נס ציונה בחוץ (20:00, ספורט2), כאשר יוסי אבוקסיס עדיין אינו יודע אילו שחקנים יעמדו לרשותו. ג'וסואה מחיאס נחת בישראל ועבר בדיקות רפואיות, אך רק באימונים עד לסוף השבוע ניתן יהיה לדעת אם יוכל לפתוח בהרכב, לאחר שהתאמן עם הקבוצה השנייה של לגאנס בהכנה.

בנוגע לאוראל דגני ודן עזריה, השניים ערכו אתמול אימון, אך רק לאחר אימוני סוף השבוע, במידה ולא ירגישו כאבים, ניתן יהיה לדעת אם יוכלו לפתוח בהרכב.

עדיין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. דני מרון
עדיין לא יודע מי יעמוד לרשותו. אבוקסיס/דני מרון

אבוקסיס ערך אתמול אסיפה לשחקנים והעיר לשחקני ההתקפה על ההפקרות בחצי השני בתבוסה להפועל באר שבע. "לא יכול להיות ששחקנים מתפרקים, לא חוזרים, מפסיקים לרוץ, זה לא יהיה אצלי" אמר המאמן.

בנוגע לעמדת השוער ההחלטה הסופית עדיין לא התקבלה, ואבוקסיס יצטרך להחליט אם לתת הזדמנות נוספת לדלויה או שאיתמר ישראלי יפתח ב-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully