וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור ג'אן יחתום במ.ס. אשדוד. אלאבי נחת ויצורף

1.9.2022 / 6:56

אשדוד תצרף את החלוץ שיחזור לקדנציה שנייה במועדון, גם אלאבי ורועי לוי יחזקו את הסגל של בן שמעון. שביעות רצון מהניצחון על באר שבע, מחמאות לבריהון

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 בחוץ על הפועל באר שבע/ספורט1

מ.ס. אשדוד תצרף את החלוץ דור ג'אן שיחזור לקדנציה שנייה במועדון. ג'אן ישוב הלילה (חמישי) לארץ מפורטוגל אחרי שסיים את דרכו בקבוצת פאסוס דה פריירה ויחתום על חוזה לעונה אחת, בכפוף לבדיקות רפואיות שיבצע.

ג'אן החמיץ את העונה שעברה במכבי פתח תקווה אחרי שנפצע בתחילתה בצורה קשה בברכו. בסיום העונה חזר לפורטוגל, אך כאמור החליט לשוב לישראל ויצטרף לאשדוד במדיה כבר שיחק בעבר כמושאל ממכבי תל אביב.

ג'אן הוא שחקן הרכש השלישי שמתכננת אשדוד לצרף. אתמול נחת בארץ הקשר הגנאי סמואל אלאבי לקראת חתימה. אלאבי שכבר שיחק באשדוד בעבר ונמכר ללוצרן השוויצרית, יושאל לאשדוד לעונה אחת. אתמול הוא הספיק להגיע מנתב"ג לבאר שבע וחגג עם שחקני הקבוצה בחדר ההלבשה את הניצחון על הפועל באר שבע. שחקן הרכש השלישי שיחתום הוא רועי לוי, שחקן הכנף שיעבור מהפועל רעננה, אחרי שניצח בבוררות שהיתה בעניינו.

שחקן פאסוס דה פריירה דור ג'אן. האתר הרשמי של פאסוס דה פריירה, אתר רשמי
אתגר חדש. ג'אן/אתר רשמי, האתר הרשמי של פאסוס דה פריירה
מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. דני מרון
סוחט מחמאות. בן שמעון/דני מרון

באשדוד מרוצים מאוד מהניצחון בטרנר אמש, אבל לא מהיכולת. בקבוצה משוכנעים שהם יכולים להציג כדורגל הרבה יותר טוב ובסיכום המשחק דיברו על כך שמעט שחקנים היו אתמול טובים ובראשם השוער יואב ג'ראפי ושני הבלמים טימותי אוואני וננאד צבטקוביץ'.

בקבוצה שמחו מאוד עבור יעקב בריהון שבחודש האחרון היה פצוע וכמעט שלא התלבש גם למשחק אמש. "יעקב הוא נכס ואנחנו שמחים שהוא ממשיך איתנו לעונה נוספת", אמרו אמש במועדון.

אשדוד תערוך במחזור הבא משחק חוץ נוסף, הפעם אצל הפועל ירושלים. כעבור שבוע תארח את בית"ר ירושלים, ולאחר מכן תעמוד למבחן רציני נוסף כשתארח את מכבי תל אביב באצטדיון הי"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully