וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע יודעת: "אסור היה להפסיד". ברדה לוחץ לזר שישי

1.9.2022 / 6:41

אכזבה גדולה בבאר שבע מההפסד לאשדוד: ברדה רוצה עוד חיזוק, ברקת עשויה להישאר בכל זאת עם חמישה זרים בלבד. בקבוצה כבר חושבים על מכבי חיפה: "אם נבוא באנרגיות דומות לאלה שהיו מול אשדוד, אין לנו שום סיכוי"

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 בחוץ על הפועל באר שבע/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע אחרי ההפסד אמש (רביעי) למ.ס. אשדוד (2:1). אף שהקבוצה שיחקה זמן רב בעשרה שחקנים בעקבות ההרחקה של אנדרה מרטינש, ציפו במועדון לפחות לנקודה. "משחק כזה צריך גם לדעת לגמור בתיקו. אסור היה להפסיד", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "בבית שלנו לא היינו צריכים להפסיד כבר במחזור השני. היו לנו את כל הכלים לסיים לפחות בתיקו את המשחק. היה צריך לשמור לפחות על נקודה בבית, כי קשה לנצח בעשרה שחקנים, כשאתה משחק כל כך הרבה זמן ללא שחקן שהורחק".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
בבאר שבע לא אהבו את השיפוט. ברדה בסיום/דני מרון

בהפועל באר שבע העריכו כי מצפה להם משחק קשה. מ.ס. אשדוד לא הפסידה קרוב לשלוש שנים במשחק ליגה להפועל באר שבע, כך שהיה ברור שהיא שוב תהווה אגוז קשה לפיצוח. אליניב ברדה ערך כמה שינויים באחד עשר אבל בסיום לא הצטער על כך. המאמן משוכנע שגם ההרכב שהעלה היה יכול לנצח והוא לא התאכזב מרמת המשחק של קבוצתו.

ברדה מעוניין לצרף זר שישי, אבל אלונה ברקת עשויה להישאר בכל זאת עם חמישה זרים בלבד. היום יעשו בקבוצה מאמץ נוסף כדי לסגור עם אחד השחקנים שבקבוצה רוצים כדי שניתן יהיה לרשום אותו לקונפרנס ליג, אבל ברקת לא היתה משוכנעת אמש שזה אפשרי. ברדה רוצה מאוד לסיים עם מכסת זרים מלאה בדומה למכבי חיפה ולמכבי תל אביב. הקבוצה צירפה רק את אסטריט סלמאני ושאפי סולימאנוב ולצד הלדר לופז, אנדרה מרטינש ויוג'ין אנסה, יש אפשרות לזר נוסף שספק אם יצורף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם רמזי ספורי. דני מרון
נקודת האור. ספורי חוגג/דני מרון

הפנים כעת למפגש מול מכבי חיפה בשבת. ניצחון וכל מצב הרוח ישתנה, מה שיעשה טוב גם לקראת פתיחת הקונפרנס ליג בשבוע הבא. הפסד לאלופה באיצטדיון טרנר ומפלס הלחץ יעלה. "אם נבוא באנרגיות דומות לאלה שהיו מול אשדוד, אין לנו שום סיכוי", אמרו אמש במועדון. "כדי לנצח את מכבי חיפה, צריך לטרוף את הדשא ולהתאבד על כל כדור. אין דרך אחרת".

לבאר שבע מצפה כעת לו"ז צפוף למדי, הכולל שלושה משחקים תוך שבוע. בשבת תארח הקבוצה את מכבי חיפה למשחק הצהרת כוונות בטרנר, כעבור חמישה ימים תתארח אצל אוסטריה וינה במחזור הראשון של שלב הבתים של הקונפרנס ליג ויומיים לאחר מכן תתארח בבלומפילד אצל הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully