וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ חוגג את "התשובה המושלמת" לבזבוזי הזמן, ואת ההיסטוריה של קרבאליו

מאמן ליברפול עקץ את ניוקאסל אחרי הדרמה: "נזכור את המשחק הזה שנים". גיבור הניצחון מבין: "זה ה-DNA של ליברפול, של אנפילד". הצילומים חשפו: איש צוות של ניוקאסל השליך בקבוק לעבר ספסל ליברפול, והצית מהומה

תקציר ה-1:2 הדרמטי של ליברפול על ניוקאסל/ספורט1

אחרי פתיחת עונה מאכזבת, ליברפול מתחילה להזכיר את הקבוצה הווינרית שהכרנו. אתמול (רביעי) הגיעה ההוכחה המושלמת לכך, עם ניצחון 1:2 על ניוקאסל בדקה ה-98, אחרי מהפך מרשים ודרמטי מהסוג שאנפילד יודע לספק. על שער הניצחון היה חתום פאביו קרבאליו, שרק שלשום חגג את יום הולדתו ה-20 ואמש כבר עשה היסטוריה - כשהפך לכובש שער הניצחון בתוספת הזמן הצעיר בתולדות המועדון. זה היה גם השער שליברפול כבשה בדקה הכי מאוחרת מאז השער של דירק קאוט נגד ארסנל בדקה ה-102 באפריל 2011.

"תראו את האוהדים האלה! תראו אותם! הכל בזכותם!", התמוגג קרבאליו, שכבש סופית את אוהדי ליברפול אמש, זמן קצר מאוד אחרי שהגיע מפולהאם. "הייתי במקום הנכון ובזמן הנכון, ואני חושב שעשיתי צדק כי היינו ראויים לניצחון. לנצח בדקה כזאת, זה ה-DNA של המועדון ושל האצטדיון הזה. היום התחלתי להבין את זה".

מאמן ליברפול יורגן קלופ חוגג. רויטרס
הכי מתוק שיש - בגלל הנסיבות. קלופ/רויטרס
שחקן ליברפול פאביו קרבאליו חוגג. PAUL ELLIS/AFP, GettyImages
ככה חוגגים יום הולדת. קרבאליו/GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

יורגן קלופ הילל את קרבאליו ואמר ש"זה היה רגע נהדר, דרך מושלמת לחגוג יום הולדת, דרך מושלמת לנצח משחק. אני לא צריך ניצחונות כאלה בכל משחק, אבל פעם או פעמיים בעונה זה מושלם".

קלופ אמר ש"התחושה מדהימה", טען ש"נזכור את המשחק הזה שנים קדימה, כי זה קרה למרות שלא בהכרח האמנו שזה יקרה", וביקר את ניוקאסל על בזבוזי הזמן "הקיצוניים" שלהם לטענתו. "כבשנו שער ניצחון בדקה ה-98 - זאת התשובה המושלמת למה שהם ניסו לעשות. הם ניסו למשוך זמן, שחקן שלהם נשכב למשך שתי דקות על הדשא, אז השופט הוסיף שתי דקות וכבשנו על הבאזר. אין יותר מושלם מזה".

אחרי שער הניצחון של ליברפול נרשמה תקרית על הקווים, כאשר כמעט פרץ עימות בין הספסלים. לאחר מכן התגלה שהכל החל כאשר איש צוות של ניוקאסל השליך בקבוק מים על הספסל של ליברפול, שחגג בצורה מופגנת את שער הניצחון המתוק, שכאמור הובקע בדקה ה-97, על אף שהשופט הוסיף 5 דקות לזמן הפציעות.

מאמן ניוקאסל אדי האו דחה את הביקורות. "זה הפרמיירליג, כולנו יודעים באיזה קצב מטורף המשחקים משוחקים, ולפעמים השחקנים פשוט מותשים. זה מה שקרה להם היום בדקות האחרונות. הם פשוט נפלו מהרגליים", הסביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully