וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד כבר מנפץ שיאי פרמיירליג, ובגרמניה מגחכים על הפרשנים: "איזו הפתעה"

הכי הרבה שערים בחמש ההופעות הראשונות, יותר כיבושים מארבע קבוצות יחד, והכל עם מינימום נגיעות בכדור: העילוי הנורבגי מטריף את אנגליה, הומלס מלגלג: "לא אמרתם שהוא יתקשה בפרמיירליג?"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - נוטינגהאם פורסט 0:6/ספורט1

כשארלינג הולאנד נרכש בקיץ על ידי מנצ'סטר סיטי, היה מי שטען שקצב הכיבושים המסחרר שלו בגרמניה לכל הפחות יהיה איטי יותר. אבל אחרי חמישה משחקים בלבד בליגה האנגלית, כבר עכשיו ניתן לקבוע: הולאנד הוא מכונת שערים משומנת ואדירה, בכל ליגה, בכל מסגרת. אחרי שכבש הערב (רביעי) שלושער משחק שני ברציפות והתעלל בנוטינגהאם פורסט עם שלושה כיבושים תוך 26 דקות, מאזנו עומד על תשעה שערים בחמישה משחקים במנצ'סטר סיטי, שיחד איתו נראית כמעט בלתי עצירה.

"אוי, ארלינג הולאנד ממשיך לכבוש, גם באנגליה. איזו הפתעה", צייץ מאטס הומלס, ששיחק עם העילוי הנורבגי בבורוסיה דורטמונד, "לא אמרתם שהוא יתקשה בפרמיירליג?". גם גארי ליניקר צייץ ש"בקצב הזה, ארלינג הולאנד ינפץ את שיא השערים של הפרמיירליג בכל הזמנים מהר מאוד. הוא יעקוף את אלן שירר עוד לפני שהארי קיין יעשה את זה". ליניקר הוסיף: "לעזאזל, הולאנד כבש פעמיים שלושער, כל פעם במחצית אחת. זה משוגע".

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד חוגג שער. רויטרס
בלתי עציר, בכל רמה ובכל ליגה. הולאנד/רויטרס

המספרים של הולאנד

* תשעה שערים בחמישה משחקי פרמיירליג - זהו המאזן האדיר של ארלינג הולאנד. מדובר במספר הכיבושים הכי גבוה אי פעם לשחקן בליגה אחרי חמישה משחקים.

* הולאנד כבש גם תשעה שערים בחודש אוגוסט, הכי הרבה אי פעם לשחקן פרמיירליג כלשהו בחודש מסוים בכל הזמנים.

* הולאנד כבש עד כה העונה יותר שערים מ-15 קבוצות פרמיירליג, כולל צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד. רק כדי לסבר את האוזן, מאזן השערים שלו לבדו טוב יותר משל נוטינגהאם פורסט, בורנמות', ווסטהאם ואסטון וילה ביחד (!).

* הולאנד הוא השחקן השביעי בתולדות הפרמיירליג שכובש שני שלושערים במשחקים רצופים. הקודמים: לס פרדיננד, איאן רייט, תיירי הנרי, דידיייה דרוגבה, ויין רוני והארי קיין (פעמיים).

* הולאנד הוא השחקן הרביעי בתולדות מנצ'סטר סיטי שכובש שני שלושערים בעונה אחת אחרי סרחיו אגוארו (ארבע פעמים), ראחים סטרלינג וקרלוס טבס.

* הכי מעט משחקים בפרמיירליג כדי להגיע לשני שלושערים:

ארלינג הולאנד - 5
דמבה בה - 21
טוני יבואה - 25
פרננדו טורס - 25
פבריציו רבאנלי - 26

* החלק המדהים? הולאנד נזקק ל-101 נגיעות בכדור בלבד כדי לכבוש תשעה שערי פרמיירליג. לשלושער שכבש היום הוא הגיע תוך 38 דקות למרות שנגע בכדור רק 12 פעמים במחצית הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully