וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו כבש בדרבי של בלגרד, שערים לבריבו ואלמוג בגביע האוסטרי

קשר פרטיזן השווה ל-1:1 בפנדל (56) ועצר את הכוכב האדום. חלוץ וולפסברגר חגג ב-1:5 בגביע, חברו מהארטברג כבש והודח. ליגיונר חדש בקפריסין: עומר קורסיה חתם בפראלימני

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.8/ספורט1

ביברס נאתכו הבקיע הערב (רביעי) את שערו הרביעי העונה בליגה הסרבית, כשהשווה ל-1:1 בפנדל מדויק בדקה ה-56 בדרבי של בלגרד. הכוכב האדום, שאמנם הודחה על ידי מכבי חיפה בפלייאוף ולא תהיה בבתי ליגת האלופות, החזיקה במאזן מושלם בליגה עד הדרבי ועלתה ליתרון משער של עוסמאן בוקארי בדקה ה-26, אבל פרטיזן שמפגרת אחריה בחמש נקודות ידעה לחזור למשחק עם הפנדל של נאתכו וחילצה נקודה. זו הפעם השלישית שקפטן נבחרת ישראל כובש בדרבי מאז הגיע לסרביה.

תאי בריבו, שחקן וולפסברגר. SVEIN OVE EKORNESVAG/NTB/AFP, GettyImages
כבש בשלוש המסגרות. תאי בריבו/GettyImages, SVEIN OVE EKORNESVAG/NTB/AFP

* תאי בריבו כבש הערב (רביעי) כבר בדקה השישית עבור וולפסברגר, שניצחה 1:5 בחוץ את דויטשלנדסברגר מהליגה השלישית ועלתה בקלות לשמינית גמר הגביע האוסטרי. החלוץ הישראלי, שספג צהוב במהלך המשחק והוחלף בדקה ה-70 דייק מהנקודה הלבנה ובמאזנו העונה שישה שערים בכל המסגרות: שלושה בגביע, שניים במוקדמות הקונפרנס ליג ואחד בליגה.

* אילון אלמוג שוב כבש במדי הארטברג, שהודחה במפתיע בסיבוב השני של הגביע האוסטרי אחרי הפסד 3:2 לדורנבירן מליגת המשנה. כזכור, המושאל ממכבי תל אביב הבקיע בשבת בהופעת הבכורה שלו, כשהארטברג ניצחה 0:2 בליגה את ריד, והפעם מצא שוב את הרשת בדקה ה-45, אך לא מנע הפסד מפתיע.

* עומר קורסיה, הבלם/קשר בן ה-20 של הפועל פתח תקוה, חתם לעונה אחת בפראלימני הקפריסאית ויחבור שם ליהונתן לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully