וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר: "קיבלנו כאפה במוקדמות אליפות העולם, חובת ההוכחה עלינו"

נבחרת ישראל ערכה אימון בכורה בפראג לקראת פתיחת היורובאסקט, והגארד הצעיר סיפר: "כולם מבינים שלא עמדנו בחלון כמו שרצינו". מנהל הנבחרת מוטי דניאל: "לא צריך לשים את כל המשקל על המשחק הראשון"

פלייר ים מדר ודני אבדיה שרים אייל גולן באימון נבחרת ישראל/צילום: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן, פראג

נבחרת ישראל בכדורסל ערכה היום (רביעי) אימון ראשון באולם ה-O2 בפראג שיארח את בית ד' ביורובאסקט 2022 החל מיום שישי הקרוב. הנבחרת הגיעה לאולם ישירות משדה התעופה, ותערוך מחר אימון נוסף לפני משחק הפתיחה נגד פינלנד מחרתיים (15:00).

בנבחרת אופטימיים מאוד לקראת פתיחת האליפות ומקווים לשים מאחור את השבוע הרע שעבר עליהם במוקדמות המונדובאסקט. "זה טורניר ראשון שלי, אנחנו מכינים את עצמנו לאט לאט למשחק. זו חוויה, האולם ששיחקתי בו בבלגרד דומה לאולם הזה, אבל זה שונה. זה יורובאסקט ונבחרת ישראל. כיף לבוא ולייצג את המדינה", סיפר ים מדר, "כולם פחות או יותר מבינים שלא עמדנו בחלון המוקדמות כמו שרצינו לעמוד בו, תכננו לנצח את שני המשחקים אבל קיבלנו מכה, קיבלנו כאפה. אני חושב ומקווה שנגיב, נקום חזקים יותר למשחק הראשון נגד פינלנד ולהמשך האליפות. חובת ההוכחה עלינו, נצטרך להגיע ולשחק נגד שחקנים ברמה יותר גבוהה ונצטרך לעשות עבודה יותר טובה".

שחקן נבחרת ישראל, דני אבדיה, עם טומי שפרד, המנהל המקצועי של וושינגטון וויזארדס. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
טומי שפרד, המנהל המקצועי בוושינגטון וויזארדס של דני אבדיה, ביקר באימון הנבחרת/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

מי שעוד שוחח עם התקשורת היה מנהל נבחרת ישראל מוטי דניאל, ששיחק בעבר במספר אליפויות אירופה, ולראשונה משמש כמנהל הנבחרת באליפות מחוץ לארץ: "אנחנו בעיקר בארגון ובהתכנסות. באנו מהשדה לאימון, עוד לא ראינו את המלון. זה יום התארגנות, אבל כולם עם מוטיבציה גבוהה ורצון טוב, תקווה להסתכל קדימה ולא אחורה על מה שהיה בשבוע האחרון, זאת נקודת התחלה".

על התחושות בנבחרת אחרי השבוע הקשה אמר דניאל: "אחת הסיבות שקל לעשות את הסוויץ' זה כי מדובר בתחרויות אחרות, אבל גם באליפות יש ימים למטה וימים למעלה, שצריך לדעת להתאושש משניהם. הטובים מצליחים והפחות טובים נופלים. האווירה בנבחרת טובה, חטפנו מכה ביום ראשון, ראו שכולם מבינים את זה. שחקנים הבינו שמה שקרה לא היה טוב, יש אחריות לכל אחד, אני רואה את החלחול פנימה שהייתה פאשלה, וצריך לצאת מזה קדימה. היחסים בין החבר'ה מצוינים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מוטי דניאל, מנהל נבחרת ישראל. דני מרון
פעם ראשונה בטורניר עם הנבחרת בחו"ל. מוטי דניאל/דני מרון

דניאל התייחס לחשיבות המשחק נגד פינלנד: "אני לא חושב שצריך לשים את כל המשקל על המשחק הראשון. הוא חשוב, אבל זאת אליפות ארוכה, יכול להיות שהמשחק הראשון לא יהיה חשוב ונצחק ונשאל אחרי שלושה ימים מה זה היה המשחק הזה. שיחקנו נגד פינלנד בדיוק לפני שבוע והפסדנו, אבל זה גם יכול היה ללכת למקומות אחרים. יש לנו הרבה מה ללמוד מהמשחק הזה. אם נצליח ליישם את זה, נראה במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully