וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננו גינזבורג: "אתרגש כשאשמע את ההמנון לפני המשחק נגד ישראל"

31.8.2022 / 15:57

מאמן נבחרת צ'כיה פרגן לישראל לפני פתיחת אליפות אירופה בפראג: "נבחרת מוכשרת, גם לנו וגם להם - רבע גמר יהיה הישג". וגם: עדכון מפתיע לגבי כשירות סטוראנסקי לאליפות

פלייר ים מדר ודני אבדיה שרים אייל גולן באימון נבחרת ישראל/צילום: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

הבית הישראלי באליפות באירופה ישוחק כידוע בפראג, וכולל לא מעט קבוצות מעניינות. אך הסיפור הפיקנטי ביותר הוא המפגש של נבחרת ישראל עם נבחרת צ'כיה ומאמנה הישראלי ננו גינזבורג, שאמנם אימן נגד קבוצות ישראליות בעבר, אך לא מול הנבחרת.

"יש התרגשות, ברור שבגלל שאנחנו מארחים יש התרגשות גם במדינה, ברוב המשחקים שלנו יהיה מלא", סיפר גינזבורג היום (רביעי), "תמיד טוב לראות חברים, ראיתי אותם כבר וזה נחמד, יש לנו מטרות משותפות אך מנוגדות. תהיה התרגשות לפני המשחק נגד ישראל. אני אתרגש כשאשמע את ההמנון לפני המשחק נגד ישראל. ישראל נבחרת מוכשרת, גם לנו וגם להם רבע גמר יהיה הישג".

מאמן פרומיטיי ננו גינזבורג. פרומיטיי BC, אתר רשמי
יאמן לראשונה נגד נבחרת ישראל. ננו גינזבורג/אתר רשמי, פרומיטיי BC
O2 ארנה, פראג, המארח את נבחרת ישראל במשחקי אליפות אירופה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
ה-O2 ארנה בפראג, שיארח את משחקי הבית הישראלי/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

צ'כיה, שהגיעה לטורניר האולימפי ולרבע גמר אליפות העולם האחרונה, ספגה מכה קשה לאחרונה עם פציעתו של שחקן ברצלונה תומאש סטוראנסקי, אך גינזבורג עדיין אופטימי לגבי סיכויי הגארד לשחק: "אנחנו מחכים לתשובה סופית לגבי סטוראנסקי היום בערב מהרופא, נראה בלילה. עשינו את כל המאמצים כי אין לנו הרבה אופציות אחרות. נכון ללפני שבועיים ניצחנו את קרואטיה והתחלנו להיראות טוב, ואז קיבלנו כמה פציעות, לא רק סטוראנסקי. אנחנו יכולים לעשות דברים יפים, לעלות שלב ולנסות לעשות רבע גמר, ואז אלוהים גדול. אנחנו צריכים לחזור למשחק שלנו מאז. אנחנו צריכים להיות ריאליים, המטרה היא לעלות שלב. הנבחרות הגדולות מעל כולם - סרביה, סלובניה, יוון".
סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן, פראג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully