וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארסה: אוקמפוס נחת באמסטרדם והתבשר שאייאקס ויתרה על צירופו

הארגנטינאי היה אמור לעבור מסביליה, אך מיד עם הגעתו להולנד קיבל הודעה כי לא יוחתם. הצוות המקצועי מנסה להחיות את העסקה, אך גם ביילי וקלייברט מועמדים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.8/ספורט1

אירוע ביזארי במיוחד התרחש בשעות האחרונות, ביום האחרון של חלון ההעברות בהולנד. אייאקס כבר סיכמה על החתמתו של לוקאס אוקמפוס מסביליה תמורת 20 מיליון יורו והארגנטינאי שיועד להיות מחליפו של אנטוני שעזב למנצ'סטר יונייטד נחת בהולנד, אך מיד עם נחיתתו קיבל הודעה מראשי המועדון שהעסקה נפלה - והוא נאלץ לעשות סיבוב פרסה ועלה על המטוס בחזרה לסביליה.

בעוד אדווין ואן דר סאר ויאן קלאס הונטלאר סיכמו את עסקת אוקמפוס ודאגו ששחקן הכנף ינחת במהרה באמסטרדם לצורך השלמת המעבר לקראת היום האחרון לחלון ההעברות בהולנד, ראשי המועדון טענו כי מחיר השחקן, שכרו ודרישות החוזה הן גבוהות מדי ובישרו לצוות המקצועי על כך שהעסקה לא מאושרת. כאמור, השחקן המריא חזרה לספרד, ומיד לאחר מכן טסו לסביליה גם נציגי אייאקס להתנצל ולנסות להחיות את העסקה.

לוקאס אוקמפוס שחקן סביליה חוגג שער. Fran Santiago, GettyImages
יישאר בסביליה? אוקמפוס/GettyImages, Fran Santiago

כזכור, אתמול הודיעו מנ'צסטר יונייטד ואייאקס על סיכום בנוגע להעברתו של אנטוני תמורת סכום שיא בכדורגל ההולנדי בסך 95 מיליון יורו. עם מכירתו של השחקן הברזילאי והכסף הרב שנכנס לקופת המועדון, בקבוצה מאמסטרדם חיפשו שחקן מחליף לעמדת הכנף, כאשר שמו של אוקמפוס הוזכר פעמים רבות ואף הגיע לסיכום עם סביליה על עזיבתו. כעת, מנסים באייאקס לחפש אלטרנטיבות בדמותם של לאון ביילי מאסטון וילה וג'וסטין קלייברט מרומא, בנו של פטריק קלייברט ואקס המועדון בפני עצמו שאמור היה לעבור לפולהאם, אלא שגם זו עסקה שככל הנראה נפלה ברגע האחרון.

בכל מקרה, בהולנד מדווחים כי העברתו הצפויה של פלוריאן גריליץ' האוסטרי מהופנהיים תושלם עוד היום, לפני סיום מועד חלון ההעברות הלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רק אתמול המריא מסביליה לאמסטרדם. אוקמפוס

עבור אייאקס זהו חלון היסטורי בכל מקרה, כי עד כה רכשה הקבוצה בקיץ האחרון שחקנים תמורת 101 מיליון יורו. כידוע, רק את אנתוני היא מכרה תמורת 95 מיליון יורו למנצ'סטר יונייטד, כך שהיא צפויה לסיים את חלון ההעברות עם רווח נקי של כ-100 מיליון יורו ממכירות גם אם יחתום עד היום מחליף לברזילאי. הרכישה היקרה ביותר שלה הייתה סטיבן ברחוין שהגיע מטוטנהאם עבור 31 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully