וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו צפוי להישאר ביונייטד: "ההצעה הרצינית היחידה - מסעודיה"

עודכן לאחרונה: 31.8.2022 / 11:43

ב"אתלטיק" טוענים שאף קבוצה גדולה לא מוכנה להמר על הפורטוגלי, וגישתו השתפרה בימים האחרונים - זאת לצד חשיפת רגעים בעייתיים מהעונה שעברה

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:1 על סאות'המפטון/ספורט1

שעון החול הולך ואוזל, וכעת נראה שלכריסטיאנו רונאלדו לא תהיה ברירה אלא להישאר במנצ'סטר יונייטד, לפחות עד פתיחת חלון ההעברות בחורף. "תחילה אריק טן רצה להשאירו", נכתב בכתבה גדולה אודות השנה מלאת העליות והמורדות של CR7 באולד טראפורד, "אך לאחר ה-4:0 מול ברנטפורד, הוא הבהיר להנהלה שלא יעמוד בדרך של כריסטיאנו אם יעזוב. מאז, הוא על הספסל. רונאלדו, מצידו, הבהיר כבר ביולי שהוא רוצה לשחק בליגת האלופות, אך בינתיים לא קיבל שום הצעה משמעותית מקבוצה כזו. למעשה, ההצעה הרשמית היחידה שהתקבלה היתה הצעת ענק מאל-הילאל הסעודית".

יומיים נותרו לסגירת חלון ההעברות האירופי, ולפי דיווחים, "ההערכה הגוברת היא שרונאלדו ייאלץ להישאר במועדון ולהסתפק בליגה האירופית". עוד נטען כי בימים האחרונים נרשם שינוי לטובה בגישה של הפורטוגלי בן ה-37 - בעיקר בהשוואה לנעשה בעונה שעברה.

בין היתר, כך מתברר, ניסה רונאלדו לדחוף לספסולו של הארי מגווייר בשנה שעברה, כשפנה עם מספר שחקנים נוספים (ביניהם רפאל וראן ופול פוגבה) למנג'ר ראלף רנגניק ודרש להוציא את הבלם הבריטי מההרכב. "הוא חלק מהבעיה", הבהירו השחקנים, והמנג'ר הזמני ירה בחזרה: "זה לא ראוי לדבר כך על שחקן שלא נמצא כאן". רונאלדו וחבריו נאלצו להתנצל.

אבל זה לא הכל. במקרה אחר, אמר הכוכב הפורטוגלי לרנגניק שהוא רוצה לשחק לצד אדינסון קבאני בחוד - אך לא קיבל את מבוקשו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

על כן, לא מעט קבוצות חוששות כעת לצרף את CR7 לשורותיהן. "לפחות קבוצה אחת שרצתה אותו חששה שמא יטיל צל כבד מדי על המאמן, ובכל שבוע תהיה אופרת סבון חדשה", נכתב ב"אתלטיק". "בשעה זו, יונייטד לא מעוניינת להתיר את חוזהו, וטן האח התעקש שעדיין יכולה להיות לו תרומה. ועדיין, יש תחושה שאצל ז'ורז'ה מנדש, היום האחרון לחלון תמיד בלתי צפוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully