וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי פרננדס: "לורנזו בראון יאפשר לנו להילחם נגד הנבחרות הטובות ביותר"

כחודש לאחר שיצא נגד אזרוחו של רכז מכבי תל אביב, השמיע קפטן נבחרת ספרד קולות אחרים: "בחור נפלא ומעורב מאוד, הוא רצה להיות איתנו בכל מחיר"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.8/ספורט1

לא מעט ביקורות הושמעו כשלורנזו בראון אוזרח וזומן לסגל של נבחרת ספרד ליורובאסקט הקרוב. בין היתר, צוטט רודי פרננדס כאומר "אזרוחו של בראון וצירופו לנבחרת לא נראה לי כמו הדבר הנכון לעשות, זה לא כמו המקרים אל ניקולה מירוטיץ' או סרג' איבקה" - אולם הבוקר (רביעי) השמיע הקפטן דברים אחרים.

"התקשרת יאליו והסברתי לו הכל, והוא סיפר על המניעים שלו לשחק בנבחרת ספרד", אמר הגארד הוותיק. "הבנתי שהוא רצה להיות איתנו בכל מחיר. הוא גאה משחק לייצג את ספרד ואנחנו מעריכים את זה מאוד. הוא בחור נפלא, מאוד מעורב, הוא עשה מאמץ גדול להיות כאן, הוא התאקלם נהדר".

כחלק מההתאקלמות, שיחק בראון במשחקה האחרון של ספרד במוקדמות אליפות העולם, כשקיבל 16 דקות והשיב עם 10 אסיסטים ו-4 נקודות בניצחון הקליל על איסלנד. "הוא רוצה להיות איתנו גם השנה וגם בשנה הבאה", אמר פרננדס. "הוא נותן לנו דברים שיאפשרו לנו להילחם נגד הנבחרות הטובות ביותר".

לורנזו בראון, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
לאחר היורובאסקט, יצטרף למכבי תל אביב. בראון/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

בניגוד לרוב האליפויות הקודמות בשנות האלפיים, הפעם ספרד מתייצבת בסגל אפור במיוחד, כשהיא לא פייבוריטית ברורה להגיע לפודיום. "זה נורמלי, אחרי שאיבדנו שחקנים כמו מארק גאסול וריקי רוביו", אמר פרננדס. "אבל אנחנו הולכים להתחרות. אולי אנחנו לא ברמה של סלובניה, סרביה ויוון, אבל בסופו של דבר משחקים 40 דקות. לא נתמקד בנבחרות אחרות אלא רק בעצמנו. אני מקווה שנצליח להשיג מדליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully