וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז מאיר יערוך משחק אימון עם קבוצת הנוער. נמשכים המאמצים להחתמת שמיר

עודכן לאחרונה: 31.8.2022 / 12:21

המגן שחוזר מפציעה ארוכה ישתתף במשחק אימון כדי לבחון את מצבו ולהוריד חלודה, אך הוא לא צפוי להירשם לליגת האלופות. במכבי חיפה ממשיכים במאמצים להחתים את הקשר שהביע נכונות להגיע

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

מגן מכבי חיפה רז מאיר ייקח חלק במשחק בפעם הראשונה העונה, כאשר ישותף ביום חמישי במשחק אימון של קבוצת הנוער על מנת לבחון את מצבו ולהעניק לו דקות כדי לחזור לעניינים. מאיר, כידוע, מתאושש מפציעה לא פשוטה וכעת, לאחר שערך אימונים אישיים וחלקיים בלבד, ינסה להוריד חלודה עם שחקני הנוער.

בצוות המקצועי והרפואי רוצים לראות כיצד יגיב המגן למשחק בעצימות גבוהה יותר מהאימונים שערך עד עתה וכן להכניסו לעניינים לקראת המשך העונה. בכל מקרה מאיר לא צפוי להירשם למשחקי ליגת האלופות משום שניתן לרשום רק 25 שחקנים, ובקבוצתו מקווים להחתים את שני הבלמים הזרים החדשים בזמן ולכלול אותם ברשימה. בנוסף, בחיפה עוקבים באדיקות אחר מצבו של מחמוד ג'אבר, כשעדיין לא ברור מתי הקשר יוכל לחזור לפעילות. ההערכה היא שמדובר בתקופה של לפחות עוד כחודש.

רז מאיר, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בקרוב נראה אותו שוב בסגל? רז מאיר/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, באלופה ממשיכים במאמצים להחתים את עדן שמיר עד יום שישי. כזכור, בחיפה קיבלו החלטה לנסות לקדם את העניינים ופועלים בימים האחרונים אל מול סוכנו של השחקן, כאשר גם שמיר עצמו קיבל את המסר שהוא מבוקש והביע נכונות להגיע ולשחק קדנציה שלישית תחת ברק בכר.

עדין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully