וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מגבה את המחליפים: "לא פשוט לשחק ככה, לא נגמור אף אחד"

עודכן לאחרונה: 31.8.2022 / 12:23

המחליפים התקשו להרשים מול סכנין אך קיבלו גב מהצוות: "חלקם כלל לא שיחקו לאחרונה, חשוב שתהיה רעננות". מחמאות לגולדברג: "הכי מגיע לו". סק ינחת כשמוחמד יקבל את אישור האזרוח, הברית של בנו של לביא תיערך ביום המשחק מול בנפיקה, דיווח: פלאניץ' הפצוע לא ישחק העונה

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

שביעות רצון במכבי חיפה אחרי הניצחון 0:1 על בני סכנין אמש (שלישי). עוד לפני המשחק החליט ברק בכר לעשות מהפכה של ממש, כאשר כמעט כל ההרכב שרץ מאז פתיחת העונה האירופית נותר על הספסל. המטרה של המאמן היתה להעניק מנוחה ככל האפשר לכמה שיותר שחקנים, מתוך רצון לעלות גם נגד הפועל באר שבע וגם נגד בנפיקה עם ההרכב החזק ביותר. "כשאתה בקמפיין כזה מתמשך צריך לדעת לא לסחוט את השחקנים יותר מדי", אמרו בחיפה. "חשוב שתהיה רעננות ובגלל זה בנינו סגל גדול".

המחליפים של האלופה לא הציגו יכולת טובה בלשון המעטה, אך במועדון מגבים אותם ובצוות המקצועי לא מתכוונים להטיל בהם ביקורת חריפה. "זה לא פשוט לשחק כשכל ההרכב זה שחקנים שלא רצו לאחרונה ב-11 וחלקם כמעט ולא שיחק בכלל", אמר גורם במועדון. "לא נגמור אף אחד ולא קרה כלום במשחקים האלה. מה שחשוב זה שלוש הנקודות".

ינון אליהו, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"זה לא פשוט לשחק כשכל ההרכב זה שחקנים שלא רצו לאחרונה ב-11 וחלקם כמעט ולא שיחק בכלל". ינון אליהו/מאור אלקסלסי

מי שכן זכה למחמאות הוא שון גולדברג. אם מדברים על רעננות, הרי שהוא השחקן היחיד שלא החמיץ ולו דקה אחת מאז פתיחת העונה, כולל אלוף האלופים והמשחקים באירופה. נראה שגם הבלם יקבל בקרוב מנוחה על מנת שלא להעמיס עליו יותר מדי. גולדברג הפך, בטח אחרי העזיבה של בוגדן פלאניץ', למעוז ההגנה, ואמש גם קינח עם השער הראשון שלו בקריירה. "הכי מגיע לשון", אמר אחד מחבריו לקבוצה. "מי שמכיר אותו יודע כמה הוא אחראי וכמה הוא עובד קשה". פלאניץ' עצמו, אגב, סובל מפציעה קשה במיוחד. לפי התקשורת בדובאי, ייתכן וכלל לא יוכל לשוב לשחק העונה במדי אל-אהלי.

מי שאמורים לתת אפשרות למנוחה לשון גולדברג הם דילן בטובינסיקה ועבדולאי סק שאמורים להצטרף. בעוד שהראשון כבר עבר בדיקות רפואיות וצפוי לחתום רשמית, הרי שסק עדיין לא נחת בארץ ומחכה לאישור סופי מחיפה להגיע ולחתום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שון גולדברג, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"מי שמכיר אותו יודע כמה הוא אחראי וכמה הוא עובד קשה". גולדברג/מאור אלקסלסי

במכבי חיפה מחכים לאישור הסופי של אזרוח עלי מוחמד, כאשר גורמים ברשות האוכלוסין אמרו לוואלה!ספורט בעניין: "זה עדיין בטיפול, יש מסמכים שצריך לקבל ולעבור עליהם. הוא יקבל את התושבות אבל לא יודעים להגיד אם זה יהיה עד יום שישי. השרה הבטיחה והשרה תקיים". ברגע שיתקבל האישור, סק צפוי לנחות מיידית בארץ ולחתום, במטרה לרשום את שני הבלמים במהרה. במקביל ממשיכים בחיפה לנהל שיחות עם עדן שמיר וגם אם לא יספיקו להחתימו עד יום שישי, ימשיכו במשא ומתן מתוך רצון לצרפו עד תום מועד חלון ההעברות בישראל ב-28 בספטמבר.

בנו הבכור של נטע לביא נולד אתמול. הישורים מחכים להחלטה של הקפטן בנוגע למשחק בליסבון, כאשר ביום המשחק מול בנפיקה אמורה להתקיים הברית.

במקביל לעניינים המקצועיים, בחיפה עסוקים גם במתווה הכרטיסים שאמור להתפרסם. מנויי הבית יקבלו קדימות כאשר את אלפי הכרטיסים הנותרים צפויה האלופה להעניק גם כן קדימויות לפי גרין פלוס. האוהדים עצמם מצפים לפרסום מחירי הכרטיסים ואפשרויות הרכישה, כאשר לפי ההערכות, הביקוש הוא פי כמה וכמה מתכולת האיצטדיון.

עדין לא מאוחר להצטרף לליגת החלומות הרשמית לעונת 2022-2023 ולבנות הרכב חלומות שייקח אתכם עד לפרסים הגדולים. להצטרפות לחצו כאן ובואו להוביל את נבחרת החלומות שלכם. כל כוכבי הליגה כבר מחכים לכם שם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully