וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בהולנד: הראקלס בוחנת אפשרות להחזיר את ברנדלי קובאס

31.8.2022 / 9:16

הקבוצה שירדה לליגת המשנה מקווה להשיב את קשר מכבי תל אביב שכיכב בשורותיה, אך הסיכוי לא גבוה לאור העובדה שבהולנד יסתיים היום חלון ההעברות. הצהובים מקווים לסכם עם קאלולו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.8/ספורט1

היום האחרון להעברות בהולנד הגיע ומכבי תל אביב עשויה לזכות לסיוע מפתיע מהראקלס, שבוחנת אפשרות להחזיר לשורותיה את הקשר ברנדלי קובאס. ההולנדי, שממעט לשחק במכבי תל אביב תחת ולאדן איביץ' ומסיים את חוזהו רק בקיץ 2023, שיחק בהראקלס שלוש שנים, בין 2016 ל-2019, ושם למעשה רשם את הפריצה הגדולה שגם סידרה לו את המעבר לאל נאסר מדובאי בחוזה עתק.

בהולנד מעריכים שלא רבים הסיכויים שקובאס אכן יעבור ממכבי תל אביב להראקלס לאור סגירת חלון ההעברות במדינה עוד היום, אבל הוא אחד המועמדים של הקבוצה שירדה לליגת המשנה ושמה לעצמה מטרה לשוב לליגה ההולנדית הבכירה. קובאס הגיע למכבי תל אביב בעונה שעברה, אבל התקשה להטביע חותם וזאת על אף ארבעה שערים ושישה בישולים על פני 2,010 דקות ב-40 משחקים בכל המסגרות

אלדו קאלולו. Naomi Baker, GettyImages
קובאס יפנה לו מקום? קאלולו/GettyImages, Naomi Baker

כידוע, שחרור של קובאס יועיל למכבי תל אביב מאוד, כי כך היא תפנה מקום כדי להחתים את שחקן הכנף/חלוץ אלדו קאלולו מסושו, אף שהעסקה עדיין לא נסגרה מול השחקן, או כל שחקן זר אחר. אם סטיפה פריצה יעזוב בנוסף לסטנדרד ליאז' - ובבלגיה חלון ההעברות מסתיים רק ב-6.9 - מכבי תל אביב תחפש חלוץ מטרה זר במקומו של הקרואטי.

ועוד במכבי תל אביב שתחל היום בהכנות למשחק בשבת נגד עירוני קרית שמונה, הקשר יוריס ואן אובריים דיווח באינסטגרם שאחרי הצילומים שעשה התברר כי הפציעה שלו לא חמורה, אבל הוא עדיין סובל מנקע ולא יעמוד לרשות הקבוצה גם בסוף השבוע.

משחקים וזוכים בפרסים - הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully