וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לארץ: סמואל אלאבי בדרך למ.ס. אשדוד

עודכן לאחרונה: 31.8.2022 / 14:59

הקשר הגנאי בן ה-22, שנמכר ללוצרן ב-1.1 מיליון יורו בקיץ 2020, התקשה להטביע חותם בשוויץ לאחר שנפצע. כעת הוא צפוי לשוב, לשמחת הצוות המקצועי. קבוצת הנוער שעשתה היסטוריה הוגרלה במסלול האלופות המקומיות נגד בוראץ באניה לוקה הבוסנית

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:1 על סקציה נס ציונה/ספורט1

סמואל אלאבי בדרך חזרה למ.ס. אשדוד. הקשר הגנאי נמכר ממ.ס. אשדוד ללוצרן השוויצרית בסכום של 1.1 מיליון יורו בקיץ 2020 אך לרוע מזלו נפצע ונעדר במשך תקופה ארוכה מהמגרשים. בחודשים האחרונים חזר אלאבי לפעילות מלאה, אבל עדיין לא הטביע חותם בלוצרן למרות הפוטנציאל הגדול שלו. באשדוד החליטו להחזיר את הקשר נמוך הקומה שניחן בראיית משחק משובחת ובטכניקה יוצאת דופן. בקבוצה מאמינים שאלאבי יוסיף להם בקישור ההתקפי וממתינים לנחיתתו בארץ.

בתוך כך, באשדוד מתכוננים למשחק הערב (רביעי, 19:45, ספורט2) בבאר שבע. "כולם מדברים על הפערים הגדולים בין שלוש הגדולות ליתר הקבוצות, אז יש לנו אתגר גדול במשחק הזה", אמרו הבוקר בקבוצה. חמודי כנעאן ייעדר בגלל פציעה. בחוליית ההתקפה אמורים להמשיך יחד עוז בילו, לוקאס סלינאס ואבנעזר ממאטה.

סמואל אלאבי, שחקן מ.ס. אשדוד, מול ניקו אולסק, מכבי נתניה. ברני ארדוב
שב לעיר הנמל. אלאבי/ברני ארדוב

היסטוריה למ.ס. אשדוד: אחרי שקבוצת הנוער של המועדון זכתה לראשונה בתולדותיה באליפות בעונה שעברה, הוגרלה היום הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות המקומיות נגד בוראץ באניה לוקה הבוסנית,הגרלה שנערכה בניר ניון שבשווייץ.

יש לציין שבמקביל לקבוצת הנוער של מכבי חיפה, שתשחק בליגת האלופות לנוער משום שהירוקים העפילו לשלב הבתים של ליגת האלופות לבוגרים, ישנו גם מסלול לאלופות המקומיות, בו לוקחות חלק אלופות הנוער שהקבוצות הבוגרות שלהן לא זכו באליפות בארצן. אשדוד הוגרלה נגד הבוסנים למשחק רבע הגמר במוקדמות, בדרך להשיג בסופו של דבר את הכרטיס לצ'מפיונס ליג. מי שייצגו את אשדוד בשווייץ הוא יו"ר מחלקת הנוער מנדל דוידוביץ' ומאמן קבוצת הנוער אלי לוי.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully