וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל כועס לאחר ההפסד: "לא צריך הרבה כדי לנצח אותנו"

עודכן לאחרונה: 31.8.2022 / 7:42

מנג'ר צ'לסי היה מתוסכל אחרי ה-2:1 על סאות'המפטון: "קל מדי להוציא אותנו מאיזון". ג'ו קול: "המשחק הגרוע ביותר מאז שמונה"

תקציר: סאות'המפטון - צ'לסי 1:2/ספורט1

לא כך קיוותה צ'לסי לפתוח את העונה. בתום חמישה מחזורים הבלוז סופרים שבע נקודות בלבד, חרף לוח משחקים סביר יחסית, והם רחוקים חמש מארסנל המובילה. אמש (שלישי), רשמו תומאס תוכל ושחקניו הפסד שני העונה - הפעם 2:1 לסאות'המפטון, ונראים פגיעים מאוד גם לקראת פתיחת ליגת האלופות בשבוע הבא.

"מן הסתם אנחנו לא קשוחים מספיק כדי לנצח את משחקי החוץ הזה", אמר תומאס טוכל המתוסכל בסיום. "זה בדיוק כמו שהיינו לנו מול לידס (3:0). קל מדי להוציא אותנו מאיזון, לנצח אותנו, לבלבל אותנו, צריך להבין למה וצריך למצוא פתרונות. אנחנו מאבדים ריכוז, עושים הגנה רכה מאוד. צריך להיות קשוחים יותר כקבוצה ולהציג מנטליות אחרת לגמרי. אנחנו סופגים שערים רכים ואי אפשר לצפות לנצח ככה משחקי חוץ באנגליה".

המנג'ר הגרמני הוסיף ואמר: "זה לא מספיק לשחק רק 20-25 דקות ברמה שאנחנו רוצים. תמיד אפשר להפסיד משחקים, אני צנוע מספיק כדי להודות בזה, אבל העובדה שלא היו לנו תשובות במחצית השנייה מאכזבת מאוד. אם דברים לא הולכים לכיוון שלנו, אנחנו מאבדים כיוון. כרגע, לא צריך הרבה כדי לנצח אותנו".

מנג'ר צ'לסי תומאס טוכל. רויטרס
יש עוד הרבה עבודה. טוכל/רויטרס

שחקן העבר ג'ו קול תקף את המפסידה ואמר: "לצ'לסי פשוט לא היו תשובות. טוכל צריך לענות על הרבה שאלות, זו ההופעה הגרועה ביותר מאז שהגיע למועדון. אני לא זוכר אפילו הזדמנות אחת של צ'לסי במחצית השנייה. ערב רע מאוד".

חברו לפאנל ג'רמיין ג'נאס הוסיף: "לדעתי טוכל מבולבל מאוד. צ'לסי היתה נהדרת מול טוטנהאם, נהדרת מול לסטר, ולפתע זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully