וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: ברצלונה קרובה להשאיל את אלבה לאינטר ואת דסט למילאן

החלון לקראת סגירה בליגות הבכירות: בארסה שולחת את המגנים לאיטליה, פארדס עובר ליובנטוס, דראקסלר יושאל לבנפיקה. סיטי תשלם 17 מיליון יורו תמורת אקנגי, באלוטלי חתם בסיון

תקציר: סאות'המפטון - צ'לסי 1:2/ספורט1

העברות

* לאנדרו פארדס עובר בהשאלה מפריז סן ז'רמן ליובנטוס. מדובר בהשאלה לעונה, בסופה הגברת הזקנה תוכל לרכוש את קשר נבחרת ארגנטינה תמורת 22 מיליון יורו.

* צ'לסי הודיעה על רכישתו של הבלם ווסלי פופאנה. הצרפתי בן ה-21 עובר מלסטר תמורת 70 מיליון ליש"ט, אחרי שסירב להופיע במדי השועלים בשבועיים האחרונים וכפה את מכירתו. לפי הפרסומים הוא חתם לשבע השנים הבאות בסטמפורד ברידג'.

* וולבס החתימה לחמש שנים את חלוץ שטוטגרט סאשה קלאידז'יץ', שנרכש תמורת 15 מיליון יורו.

* סנדרלנד שאלה מפריז סן ז'רמן את אדוארד מישו, קשר בן 19 שרשם שש הופעות בבוגרים. בסיום העונה, תהיה לה אופציית רכישה.

* קופנהאגן הודיעה על החתמתו של חלוץ טרבזנספור, אנדראס קורנליוס תמורת 6 מיליון יורו. השחקן הדני חוזר למועדון נעוריו לאחר שזו הדיחה בפלייאוף ליגת האלופות את אלופת טורקיה.

* השוער אלברו פרננדס, שהספיק לרשום הופעה אחת בנבחרת ספרד, הצטרף לאספניות כמושאל מווסקה.

* רידינג הודיעה על השאלתו של באבא רחמן, מגנה השמאלי של צ'לסי לעונה נוספת.

שמועות

* דיווח מפתיע: בכלי התקשורת בקטלוניה טוענים שברצלונה הגיעה לסיכום עקרוני עם אינטר על עסקה במסגרתה ג'ורדי אלבה יעבור לנראזורי עד סוף העונה בהשאלה. בארסה צפויה לשלם 60 אחוז משכרו של המגן השמאלי הוותיק.

* באיטליה מדווחים: מילאן וברצלונה הגיעו לסיכום על העברתו של סרג'יניו דסט למילאנו. המגן הימני יושאל בשלב ראשון עד סוף העונה, ולאחריה תהיה לרוסונרי חובת רכישה. עוד בברצלונה: מרטין ברייתווייט עוזב את הקבוצה, אחרי שהסכים לבטל את החוזה תמורת פיצוי קטן.

* צ'לסי ממשיכה בשיחות עם ברצלונה לגבי מעברו האפשרי של פייר אמריק אובמיאנג. אחד החששות של הבלוז: החלוץ סובל משבר בלסת, כשהוכה באמצעות מוט ברזל על ידי מספר שודדים שפרצו לביתו ביום ראשון, והוא צפוי להחמיץ 4-5 שבועות. עדיין לא ברור האם תהיה זו עסקת מכירה או השאלה. כעת נראה שמרקוס אלונסו עשוי לעבור בכל זאת לברצלונה במסגרת העסקה. ברצלונה רוצה את הבלם זמן רב, אבל עד כה צ'לסי התנגדה להכליל אותו בעסקה. כעת שתי הקבוצות מוכנות לעסקה שתעביר את אובמיאנג לצ'לסי, ואת אלונסו לברצלונה. לידיעה המלאה

* פריז סן ז'רמן ובנפיקה ליסבון הגיעו לסיכום עקרוני על השאלתו של יוליאן דראקסלר. הקשר ההתקפי בן ה-28 כבר נמצא בפורטוגל כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות לקראת סגירת החלון.

* נסגרה סופית עסקת מנואל אקנג'י למנצ'סטר סיטי, כך על פי פבריציו רומאנו. התכולים ישלמו לבורוסיה דורטמונד כ-17 מיליון ליש"ט תמורת הבלם בן ה-27, שמסיים חוזה בקיץ ולכן נמכר במחיר נמוך יחסית. סיטי לא צפויה לשחרר אף בלם על אף העסקה.

* פריז סן ז'רמן עושה ניסיון אחרון לצרף את מילאן שקריניאר, ותציע 70 מיליון יורו. אינטר מתעקשת לקבל 80 מיליון יורו.

* סרג'יניו דסט רוצה לעבור למנצ'סטר יונייטד, ברצלונה צפויה להשאיל את המגן האמריקאי - ייתכן שללא עלות, כדי לחסוך את משכורתו. גם ויאריאל בתמונה.

* לפי "ספורט", ממפיס דפאי ככל הנראה יסיים את החלון הזה כשחקן ברצלונה, ואמור לקבל דקות משחק העונה מצ'אבי.

* בניגוד אליו, מיראלם פיאניץ' נחוש לעזוב את ברצלונה. אל-נאסר מוכנה לצרפו ולהשתתף ב-70 אחוז משכרו.

* צ'לסי עושה מאמצים אחרונים לצרף את פרנקי דה יונג. בספרד טוענים שהבלוז מוכנים לשדרג את משכורתו של ההולנדי, שמרוויח כעת 12 מיליון יורו לעונה בברצלונה.

* לפי פבריציו רומאנו, מריו באלוטלי החליט להצטרף לסיון השוויצרית, בשורותיה הוא צפוי לעבור בדיקות רפואיות עוד היום.

* באנגליה טוענים: ליברפול הגישה לאסטון וילה הצעה של 20 מיליון ליש"ט על דוגאלס לואיז, גם אתלטיקו מדריד מעוניינת.

* המחליף של אלכסנדר איסק: עומאר סאדיק יעבור בדיקות רפואיות לקראת חתימתו בריאל סוסיאדד, תמורת 25 מיליון יורו שיועברו לאלמריה.

* "סקיי ספורטס" מדווחים: ואוט פאאס, בלמה הבלגי של ריימס, בדרך לחתימה בלסטר. הוא הגיע כבר לבדיקות רפואיות.

* לברקוזן קרובה להחתים את רובין גוסנס מאינטר - תחילה בהשאלה, ואז עם אופציית רכישה של 27 מיליון יורו.

* לייפציג הבהירה: יושקו גברדיול לא יעזוב לצ'לסי - לא כעת וגם לא בעונה הבאה.

* מועמד חדש לחזק את החוד של סביליה: קספר דולברג, שלא מוצא את מקומו בניס.

* חבר חדש למנור סולומון בפולהאם: לייבין קורזאווה, מגנה השמאלי של פריז סן ז'רמן, יושאל לעונה הקרובה למועדון מלונדון.

* אברטון קרובה לצרף את קשרה של מנצ'סטר יונייטד, ג'יימס גארנר, תמורת 15 מיליון פאונד.

* קרייג דואסון ממשיך ליצור עניין בקרב קבוצות הפרמיירליג. כעת, נראה שאסטון וילה מצטרפת לוולבס במירוץ להחתמת בלמה של ווסטהאם. בנוסף, וולבס מעוניינת להחתים את ג'ייסון דנאייר שסיים חוזה בליון.

מריו באלוטלי שחקן מונצה. Jonathan Moscrop, GettyImages
מסע הנדודים נמשך. באלוטלי/GettyImages, Jonathan Moscrop

* מנג'ר אברטון פרנק למפארד מבהיר: "אני מלא ביטחון שאנתוני גורדון יישאר שחקן שלנו, הדדליין למכירתו כבר חלף. הוא שחקן חשוב מדי".

* שחקן מנצ'סטר יונייטד אמאד דיאלו ככל הנראה יושאל בקרוב לסאנדרלנד, לאחר ששיחק אשתקד בריינג'רס.

* אידריסה גיי עובר בדיקות רפואיות באברטון לקראת מעבר מפריז סן ז'רמן. זאת הקדנציה השנייה של הקשר הסנגלי במדים הכחולים לאחר ששיחק במועדון האנגלי בין השנים 2016-2019.

* הבלם השווייצרי מנואל אקנג'י צפוי לעבור היום בדיקות רפואיות ולחתום רשמית במנצ'סטר סיטי, שתרכוש אותו מבורוסיה דורטמונד תמורת כ-17 מיליון יורו.

* על פי דיווחים בספרד: סביליה מעוניינת להחתים את אלבארו מוראטה, חלוצה של אתלטיקו מדריד.

* ווילי בולי, בלמה של וולבס, יעבור בשעות הקרובות בדיקות רפואיות ויחתום בשורות נוטינגהאם פורסט. זו תהיה ההחתמה ה-19 של העולה החדשה לפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully