וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "אנו אולי בכושר הטוב בליגה, צריכים לנצל את זה"

מאמן מכבי חיפה על ה-0:1 בסכנין: "לא נראינו טוב וזה נכון שאנחנו בתקופה מתישה ומעייפת, אבל אלו רגעים שמייחלים להם". גולדברג: "אנחנו מכונה משומנת". סילבס הגן על שוערו: "עמוס עוד יביא לנו נקודות, צריך טעויות כאלה כדי שנפסיד בדוחא"

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

רגע לפני השבוע הקריטי בו תפגוש את הפועל באר שבע ותחל את שלב הבתים של ליגת האלופות במשחק חוץ אצל בנפיקה, מכבי חיפה צלחה מבחן רציני וגברה הערב (שלישי) 0:1 בחוץ על בני סכנין.

המאמן בכר אמר לאחר המשחק: "המטרה הייתה להיראות טוב ולנצח - לא נראינו טוב, אבל ניצחנו. קשה מאוד לשחק פה כדורגל וגם עשינו הרבה שינויים, אבל ניצחנו קבוצה קשה. החילופים עזרו לנו לייצר מומנטום, אין ספק שארבעה חילופים כאלה מייצרים יתרון. אנחנו בכושר הכי טוב אולי בליגה וצריכים לנצל את זה. לא לחצנו היום כמו שאנחנו יודעים, אבל ככל שעבר הזמן הצלחנו לייצר שטחים ונכון שיכולנו להיראות יותר טוב, אבל קשה לבוא בטענות לשחקנים אחרי ניצחון בתקופה כזו".

על המשחקים הבאים נגד הפועל באר שבע ומיד לאחר מכן מול בנפיקה: "זה מצד אחד מאוד מתיש ומעייף, אבל מצד שני אלו רגעים שאנחנו מייחלים אליהם. אנחנו לא יכולים להתלונן. נכון שהאימונים שונים לגמרי כי יש משחק בכל שלושה ימים. קודם כל נעבור את המשחק נגד הפועל באר שבע ואחרי זה נתכונן לדבר הבא".

החתמתם הצפויה של שני הבלמים הזרים: "פרסמו כבר 700 בלמים בשבוע האחרון, אז בואו נחכה שהכל יהיה רשמי ואז נצא בהודעה מסודרת. יש לנו סגל גדול ואנחנו צריכים לדעת להשתמש בכל הסגל, כולם ישחקו ומי שיהיה טוב ויוכיח את עצמו גם ישחק. אני שמח שגם עופרי ארד בישל היום לשון גולדברג. זה שער ראשון שלו בקריירה? הגיע הזמן".

שון גולדברג, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
שער ראשון בקריירה. גולדברג/מאור אלקסלסי

כובש שער הניצחון, שון גולדברג, הוסיף: "לקח לי 200 משחקי ליגה - כבר בדקתי את השוערים, הקורות והמשקופים וסבלתי מחוסר מזל, אבל אני שמח שהבקעתי. יש משחקים שלא הכל הולך וצריך להראות אופי, לשמחתי אני זה שכבש ולקחנו שלוש נקודות. יש משחקים שצריך לדעת לנצח עם השיניים ואני שמח שעשינו את זה".

על כך שהוא הבלם הבכיר של מכבי חיפה כרגע: "נוצרה סיטואציה חדשה, גם היו היום הרבה שחקנים שנחו, אבל אנחנו מכונה משומנת וכולם כאן שחקנים ברמה הכי גבוהה שיש. הכי חשוב שלקחנו את שלוש הנקודות. בוגדן פלאניץ' עזב וזה לגיטימי שיחפשו בלם נוסף ולדעתי תחרות היא דבר בריא, כך שאין לי בעיה עם זה. נקבל כל שחקן שיגיע בברכה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חיים סילבס, מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
"צריכות לקרות טעויות כדי שנפסיד פה". סילבס/מאור אלקסלסי

מאמן בני סכנין חיים סילבס התייחס להרכב המשני איתו עלתה חיפה: "מכבי חיפה פייבוריטית בכל משחק. גם אנחנו שיחקנו לפני שלושה ימים, לנו אין אפשרות להציב שני הרכבים. זה עשה טוב לחיפה ששיחקו שחקנים טריים, אנחנו שיחקנו כמעט עם אותו הרכב והיה ברור שהמחצית השנייה תהיה יותר קשה. במחצית הראשונה היינו טובים, היינו צריכים להיות קילרים. במחצית שנייה נכנסו שחקנים איכותיים וזה הפך להרבה יותר קשה. יחד עם זאת, ראיתם מה הכריע את המשחק".

על השגיאה של גד עמוס שעלתה לסכנין בנקודה אמר סילבס: "גד עמוס הוא שוער שמביא לנו הרבה נקודות ועוד יביא לנו, זה דבר שיכול לקרות. העצבים שלי הם באופן כללי על ההזדמנות שפוספסה, כי כן נתנו פייט במשחק הזה. בתחושה שלי היה אפשר לצאת עם תוצאה טובה יותר, בלי קשר לטעות. מאכזב מאוד, חושב שסכנין הוכיחה גם היום, למרות התוצאה, שהיא קבוצה חזקה, בטח בבית שלה. לנצח אותנו זה לא דבר קל, היום זה קרה, צריך שיקרו דברים מהסוג הזה כדי שנפסיד בבית שלנו. גאה בשחקנים, הם נתנו הכל. יש לנו משחק עוד ארבעה ימים וצריכים לאושש את השחקנים מהר ככל שאפשר, צריך להביא מה שאפשר כדי לעבות את הסגל".

טאלב טואטחה הוסיף: "זה מבאס, כי התמודדנו עם הקבוצה הכי טובה בארץ והייתה לנו מחצית ראשונה כמו שתכננו והגענו למצבים, אבל לצערי לא תרגמנו אותם לשערים. חבל שלא יצאנו מפה עם נקודות".

אם הוא מרגיש צורך להוכיח את עצמו: "עברתי הרבה בקריירה, שיחקתי בחו"ל ובנבחרת, אז בשבילי זה היה משחק קצת מרגש כי ראיתי את החברים, אבל זה עבר והיה משחק רגיל. פגשנו קבוצה מצוינת כמו מכבי חיפה וקיווינו לצאת עם נקודות, אבל זה קשה לשחק שני משחקים בשבוע - אחרי שבשבת ניצחנו הגענו כמעט עם אותו הרכב ולמכבי חיפה יש סגל רחב והיא עשתה שינויים, אז זה מבאס שקיבלנו גול כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully