וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מניפים את דגל הנגב": שם הקבוצה שונה להפועל באר שבע/דימונה

ראשי הערים הכריזו על שיתוף פעולה, במסגרתו שונה השם והקבוצה של ליאור ליובין תארח את משחקיה בליגה הבלקנית באולם החדש בדימונה

הפועל באר שבע-דימונה, זהו שמם החדש של האדומים מבירת הנגב. הערב (שלישי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת עונת 2022/23 וזו הייתה הזדמנות ראשונה להציג את המאמן החדש ליאור ליובין, אבל מרבית תשומת הלב הופנתה אל ראשי העיר של באר שבע ודימונה, רוביק דנילוביץ' ובני ביטון, שהכריזו על שיתוף פעולה.

"באר שבע תמיד מחפשת שותפויות - בכל תחום", אמר ראש העיר דנילוביץ', "הביחד הזה יהיה מכפיל כוח. המשחקים באירופה (בליגה הבלקנית) יתקיימו באולם החדש בדימונה וזה מסר. זה יפתח חלון הזדמנויות להמון ספורטאים וספורטאיות. שנינו מניפים את דגל הנגב ודגל מדינת ישראל, וזה הדבר הגדול והזכות שלנו. הנגב משווע לזה".

ליאור ליובין מאמן עירוני נס ציונה. אודי ציטיאט
מאמן הפועל באר שבע-דימונה. ליובין/אודי ציטיאט

ביטון, ראש עיריית דימונה, הוסיף: "אני תלמיד של רוביק שעושה עבודה נהדרת בבאר שבע, אני לא מתבייש לומר את זה. כשרוביק פנה אליי והציע שיתוף פעולה, קפצתי על המציאה ועניתי שמבחינתי השמיים הם הגבול".

תומר ירון, מנכ"ל הקבוצה, הוסיף: "מדובר בשיתוף פעולה שפועל כבר שנים ואנחנו שמחים להרחיבו כעת גם לעולם הכדורסל. דימונה לא רחוקה מבאר שבע והרעיון לשחק שם בליגה הבלקנית מטרתו להיפתח לקהל חדש, תוך שגם נמצא פתרונות שיאפשרו לקהל שלנו להגיע בצורה נוחה, מהירה ובטוחה למשחקים".

יש לציין שלא מדובר באיחוד בין קבוצות קיימות, אלא בשינוי שמה של הפועל באר שבע בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully