וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פויתרס נחת בישראל: "מקווה שנעשה דברים גדולים"

הפורוורד-סנטר החדש של מכבי תל אביב הגיע ארצה אחרי שהוביל את חוף השנהב למונדובאסקט: "מעולם לא שיחקתי מול הקהל בתל אביב, אני נרגש"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.8/ספורט1

הזרים החדשים שמכבי תל אביב צירפה בקיץ מגיעים ארצה בזה אחר זה. היום (שלישי) היה זה תורו של הפורוורד-סנטר אלכס פויתרס שנחת בישראל ודיבר לראשונה לקראת תחילת דרכו בצהוב-כחול.

פויתרס נחת בישראל אחרי שלושה משחקים בשורות נבחרת חוף השנהב, שהבטיחה איתו עלייה למונדובאסקט. "הטיסה הייתה בסדר, הספקתי לישון קצת", סיפר באולם מקבלי הפנים בנתב"ג לאתר הרשמי של מכבי תל אביב. "אני פשוט שמח להיות כאן ואתחיל להתכונן לעבוד. אני מקווה שנוכל לנצח ולהשתפר. יש לנו הרבה חבר'ה חדשים ואני מקווה שנשתלב מהר. יש לנו חבורה נהדרת, אני מכיר כמה מהם אישית. כולנו נרגשים לקראת העונה הזאת".

אלכס פויתרס. מכבי תל אביב, אתר רשמי
התרגשות גדולה. פויתרס/אתר רשמי, מכבי תל אביב

עוד אמר פויתרס: "מעולם לא שיחקתי מול הקהל בתל אביב. שמעתי הרבה על אוהדי מכבי ואני נרגש לראות אותם מקרוב באופן אישי. שמעתי שיש לנו את האוהדים הכי טובים באירופה".

כשנשאל מה גרם לו להצטרף למכבי תל אביב, השיב: "דיברתי עם כמה מהחבר'ה ועם המאמן קטש. יש הרבה היסטוריה במכבי, זה אחד המועדונים הגדולים באירופה. שיחקתי נגד כמה מהחברים בשנים האחרונות ושיחקתי עם אוסטין באותה קבוצה לפני כמה שנים. תהיה לנו חבורה נהדרת ואני מקווה שנצליח לעשות דברים גדולים".

עד כה נחתו בארץ שבעה שחקנים חדשים שהחתימה מכבי תל אביב: ג'רל מרטין, בונזי קולסון, אוסטין הולינס, דארן היליארד, ווייד בולדווין, ג'וש ניבו וכעת ופויתרס. לונרזו בראון נמצא עם נבחרת ספרד, המתכוננת למשחקי אליפות אירופה ובשורות נבחרת ישראל ישנם ארבעה נציגים ממכבי תל אביב - ג'ייק כהן, גיא פניני, רפי מנקו ורומן סורקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully