וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם מוחמד לא יאוזרח: רק אחד הבלמים הזרים יוכל להירשם לאלופות

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 17:42

במכבי חיפה מגלים אופטימיות שהקשר יקבל מעמד של תושב ארעי עד יום שישי ולוחצים בנושא, אחרת אחד מבין בטובינסיקה וסק יוכל ליטול חלק רק במשחקי ליגת העל. מעבר לכך בכר גם יצטרך להכריע את מי להשאיר מחוץ לרשימות במשחקי שלב הבתים מבין שהר, ג'אבר ודהן

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:4 על מכבי נתניה/ספורט1

אחרי החתימה הצפויה של דילן בטובינסיקה ועבדולאי סק, במכבי חיפה יצטרכו להחליט איזה שחקנים הם משאירים מחוץ לסגל לליגת האלופות - ונראה כי גם אחד משני הבלמים החדשים לא יוכל ליטול חלק במשחקי ליגת האלופות. לפי חוקי אופ"א, מכבי חיפה יכולה לרשום 25 שחקנים מעל גיל 21 וכמובן שביניהם שישה זרים בלבד, כחוקי ההתאחדות לכדורגל בישראל.

נכון להיום, מלבד עילאי חג'ג ונהוראי יפרח שממילא אמורים לצאת להשאלה, יתר השחקנים מעל גיל 21, והקבוצה תוכל להוסיף לסגל למשחקי ליגת האלופות רק שחקן זר אחד נוסף במקומו של פלאניץ', אלא אם יתקבל אישור משרד הפנים על אזרוחו של עלי מוחמד עד סוף השבוע - ובמועדון מביעים אופטימיות שכך יקרה ומפעילים לחץ בנושא. אם לא יאוזרח הקשר בימים הקרובים, למרות הכל, נראה שרק דילן בטובינסיקה יירשם למשחקי ליגת האלופות, משמע שמי שצפוי לשתף איתו פעולה במרכז הההגנה ברוב העונה, עבדולאי סק, יוכל להשתתף במשחקי ליגת העל בלבד. יש לציין שגם לליגת העל תוכל מכבי חיפה לרשום רק שישה זרים והיא תלויה באזרוח של אחד הזרים הקיימים, אבל בזירה המקומית יש לה זמן עד ה-28 בספטמבר.

עבדולאי סק לצד דילן בטובינסיקה. Gettyimages, מערכת וואלה! NEWS
כרגע רק אחד מהם יוכל לשחק באלופות. סק ובטובינסיקה/מערכת וואלה! NEWS, Gettyimages

בקמפיין המוקדמות רשמה הקבוצה 24 שחקנים כאשר בן שהר ורז מאיר נותרו מחוץ לסגל. אבל כעת הדילמה קשה ביותר: בעוד שמאיר עדיין פצוע ולא צפוי להיכלל ברשימה, שהר חזר לכשירות ויכול לעמוד לרשותו של בכר. מי שעוד נגרע מהסגל הוא כמובן בוגדן פלאניץ' שעבר לאיחוד האמירויות, אבל את מקומו אמור לתפוס בטובינסיקה.

בסיטואציה הנוכחית, יחד עם אחד הבלמים שאמורים לחתום תוך 48 שעות ועם שהר בכשירות, חיפה תצטרך להשאיר ישראלי שחקן אחד מחוץ לרישומים. כרגע נראה שההתלבטות הגדולה היא בין שלושה שחקנים: בן שהר, אורי דהן ומחמוד ג'אבר. האחרון סובל מפציעה, עדיין לא חזר לכשירות ואמור לעבור בדיקה מכרעת, אך ההערכה היא שייקח לו לפחות עוד כמה שבועות לחזור. בגזרת הבלמים כולם מבינים שאין באמת צורך בשישה כאלה בסגל, מה שעשוי להוביל להוצאתו של דהן מהרשימה ולהכנסתו של שהר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully