וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קוץ בתחת": "שחקני יונייטד שמחו כשרונאלדו הביע רצון לעזוב"

ב-ESPN טוענים שיש רק דרך אחת לפתור את הפלונטר - לשחרר את הפורטוגלי ללא עלות: "אין לו תפקיד כרגע, מלבד להיות נרגן על הספסל"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:1 על סאות'המפטון/ספורט1

שלושה ימים נותרו עד סגירת חלון ההעברות האירופי, ועדיין לא ברור האם כריסטיאנו רונאלדו יישאר במנצ'סטר יונייטד או שמא ימצא קבוצתו חדשה. השדים האדומים אמנם מתעקשים שיישאר, אולם בכלי התקשורת באירופה חושבים אחרת.

הגדילו לעשות ב-ESPN, שם ציינו כי "בסופו של דבר לא תהיה ברירה אלא לאפשר לו לעזוב בחינם השבוע". הסיבות הן לאו דווקא היכולות המקצועיות של CR7, אלא יותר ההתנהלות שלו: "בחודשים האחרונים רונאלדו הפך לדמות מעוררת מחלוקת בסגל. הדרישה שלו לסטנדרטים הכי גבוהים באימונים ראויה להערכה, אבל מקורות מסרו שהוא מתקשה לקבל את העובדה שיונייטד שעזב בשעתו שונה מקצה אל קצה בהשוואה לזו אליה הצטרף בשנה שעברה. הוא מצפה שהארי מגווייר ומרכוס רשפורד יתפקדו כמו ריו פרדיננד ו-ויין רוני".

אבל זה לא הכל. לפי ESPN, "כשרונאלדו הביע פומבית את רצונו לעזוב ביולי האחרון, רוב חבריו לקבוצה שמחו, משום שהוא נהיה קוץ בתחת... בארבעת המשחקים הראשונים של אריק טן האח כמנג'ר, ברור שרונאלדו הפך לשחקן שולי עם שום תפקיד ברור, מלבד היותו נרגן על ספסל המחליפים. יונייטד הוכיחה שהיא יכולה לחיות ללא השערים שלו".

האם טן האח יעשה כמעשה אלכס פרגוסון ב-2006? אז, המנג'ר האגדי החליט למכור את הסקורר המוביל שלו רוד ואן ניסטרלוי לריאל מדריד, בין היתר בשל התנהגותו בחדר ההלבשה וההשפעה שלו על שחקן צעיר ומוכשר: כריסטיאנו רונאלדו. "רוד כל הזמן לכלך על רונאלדו", כתב פרגוסון באוטיוביוגרפיה שלו. "היו כמה תקריות בעונה האחרונה שלו איתנו, וזה בעיקר היה ואן ניסטרלוי מול רונאלדו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בינתיים, סופר הפורטוגלי 153 דקות ו-0 שערים העונה. "לפני 12 חודשים הוא התקבל כגיבור, אבל כרגע הוא מקור לחיכוך בחדר ההלבשה והוא לא ממש נותן למנג'ר שלו סיבות לשים אותו בהרכב", נכתב ב-ESPN, "אז למה הוא עדיין ביונייטד? בעיקר כי לא נמצאה לו קבוצה חדשה. מאמצים נעשו כדי למצוא לו אחת כזאת, אבל עם חוזה של 500 אלף ליש"ט לשבוע, לא קשה להבין מדוע זה מסובך. אם יגיעו איתו לסיכום על שחרור, במנצ'סטר יתנו לטן האח הזדמנות לצעוד קדימה עם האג'נדה שלו. האפשרות האחרת היא להמשיך עם רונאלדו ולקוות שכל הבעיות ייעלמו, אבל זה הימור מסוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully