וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעבר של פריצה יושלם? סטנדרד ליאז' "מחכה לרגע הנכון כדי לפעול"

החלוץ המריא לבלגיה "כדי לכפות את המעבר", בתקשורת המקומית טוענים: ליאז' תנהג במשנה זהירות כדי להגיע להסכמות עם מכבי תל אביב

תקציר: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 6:0/ספורט1

האם סטיפה פריצה ישלים את המעבר לסטנדרד ליאז'? בבלגיה טוענים שהוא נמצא בעדיפות עליונה מבחינת הקבוצה, שרכשה רק לאחרונה את אושר דוידה מהפועל תל אביב. יחד עם זאת, לאור התסבוכת עם מכבי תל אביב ינהגו בליאז' בזהירות וינסו להגיע לפשרה עם הצהובים שתאפשר את הצטרפותו של החלוץ הקרואטי, שכזכור המריא לבלגיה ללא ידיעת מכבי תל אביב.

בדיווחים האחרונים בבלגיה טוענים שפריצה הוצע לקבוצה לפני המשחק הראשון של הצהובים נגד ניס בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, וליאז' החליטה שהיא מעוניינת בו אחרי שבחנה את התכונות שלו ואת ההתאמה שלו לסגנון המשחק. בבלגיה יישרו קו עם הגרסה של פריצה עצמו, לפיה מכבי תל אביב היא שהנחתה אותו למצוא קבוצה חדשה ולפתע שינתה את דעתה כשהגיעה ההצעה מליאז'.

סטיפה פריצה, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מכבי תל אביב תתרצה? פריצה/אריאל שלום

"ליאז' מחכה עכשיו לרגע הנכון כדי לפעול", נכתב בבלגיה. "פריצה נחת ומנסה לכפות את המעבר על מכבי תל אביב. מבחינת ליאז', היא מאמינה שזה יקרה". ההערכות בבלגיה הן שליאז' תשלח למכבי תל אביב הצעה שנייה על פריצה, בסכום גבוה יותר מכפי שהציעה עד כה.

אם פריצה יחתום בקבוצה, הוא יחבור לאושר דוידה וגם לעדן שמיר, איתו שיחק במכבי תל אביב בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully