וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אר ג'יי בארט האריך את חוזהו בניקס, "לדונובן מיטשל אין לאן ללכת"

ניו יורק שברה את הקללה והעניקה לראשונה מאז 1999 חוזה ארוך טווח (120 מיליון דולר ל-4 שנים) לרוקי אותו בחרה בדראפט, בארה"ב טוענים שהמהלך מרחיק את כוכב יוטה מהתפוח הגדול: "זה שם סוף לשיחות ומסבך את העניינים". ג'ון וול: "הייתי במקום אפל, חשבתי להתאבד"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.8/ספורט1

אר ג'יי בארט סיכם הבוקר (שלישי) על הארכת חוזהו בניו יורק ויחתום רשמית של חוזה חדש של 120 מיליון דולר לארבע שנים. בכך, נשברה סוף סוף קללת צ'רלי וורד: מאז 1999 (!), לא העניקו הניקס חוזה רב-שנתי לאף רוקי שבחרו בדראפט - עד בארט, שהעמיד אשתקד ממוצעים של 20 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק.

בשבועות האחרונים ניהלו הניקס משא ומתן קדחנתי עם יוטה בנוגע לדונובן מיטשל, אולם כעת יהיה מסובך יותר להנחית את כוכב הג'אז בתפוח הגדול. לפי ESPN, המהלך הזה "שם סוף לשיחות בנות מספר שבועות ומאלצץ את שתי הקבוצות, אם ירצו בכך, להתחיל מחדש. ליאון רוז נתן ליוטה דדליין ביום שני, להגיע לסיכום על העסקה או שיעניק לבארט חוזה חדש. השיחות אמנם התחזקו בסוף השבוע ואל תוך יום שני, אבל עדיין נותרו פערים".

הפערים העיקריים, כך לפי דיווחים, הם חוסר המוכנות של הניקס לכלול בעסקה עתידית את קוונטין גריימס, וחוסר הסכמה לגבי מספר בחירות הסיבוב הראשון. בארט, כך צוין, אמור היה להיכלל בעסקה: "בלעדיו, הניקס יצטרכו לוותר על יותר נכסי דראפט ממה שהסכימו. למרות זאת, לא יוטה ולא ניו יורק פוסלות את האפשרות שהשיחות יתחדשו לקראת פתיחת מחנות האימונים, בסוף ספטמבר".

אז מה יוליד יום? לפי מקור שצוטט על ידי "ניו יורק פוסט", הניקס מרשים לעצמם לחכות משום שליוטה אין אף פרטנרית אחרת בטרייד על מיטשל. "לדונובן אין כרגע לאן ללכת", אמר, "הניקס עדיין יכולים להשיג אותו".

שחקן ניו יורק ניקס אר ג'יי בארט מול שחקן יוטה ג'אז דונובן מיטשל. Alex Goodlett, GettyImages
נשארים. בינתיים. בארט ומיטשל/GettyImages, Alex Goodlett

* ג'ון וול יקווה לשקם את הקריירה שלו בלוס אנג'לס קליפרס, אחרי תקופה קשה מאוד. ב-3 העונות האחרונות שותף ב-40 משחקים בלבד, סבל מפציעות, חלה בקורונה, הסתכסך עם יוסטון - וזה ממש לא הכל. "זה היה המקום האפל ביותר בו הייתי", חשף. "בשלב מסוים שקלתי להתאבד. קרעתי את גיד האכילס, אמא שלי חלתה, אמא שלי נפטרה, סבתא שלי נפטרה, קורונה... ללכת לכימוטרפיה ולראות את אמא שלי נושמת את נשמתה האחרונה, ללבוש את אותם בגדים שלושה ימים ברציפות על הספה לידה... אם עברתי את זה, אוכל לעבור כל דבר אחר בחיים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully