וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל התותחים יורים: הכוכבים מפגיזים בליגת החלומות

אחרי שני מחזורים כמעט מלאים ניתן לומר שמי שהבטיח לפני פתיחת העונה מקיים במהלכה. קבוצות הצמרת מפציצות והמשתתפים בליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו קוצרים את הפירות. לא הצטרפתם? עדיין לא מאוחר

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
חגיגה לעיניים ולמי שמחזיק בהם בליגת החלומות. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/קובי אליהו

שני מחזורים מלאים בליגת וואן זירו יושלמו השבוע, לאחר שבני סכנין תארח הערב (שלישי) את מכבי חיפה (20:15, ספורט4) ומחר תתמודד בטרנר הפועל באר שבע עם מ.ס. אשדוד (19:45, ספורט2). סיכומים עושים במדרגות וכו' וכו', אבל אי אפשר להתעלם כבר עכשיו מדבר אחד: מי שהיה אמור להפגיז בליגת החלומות עושה את זה - ובגדול.

השער של ג'ורג'ה יובאנוביץ' בדקה ה-82 אולי היה חסר משמעות בניצחון 0:6 של מכבי תל אביב על הפועל חדרה, אבל הקפיץ אותו לראש טבלת הליגה עם 302 נקודות. חברו לקבוצה, הטאלנט הגדול אוסקר גלוך, הרשית פעמיים, בישל פעם אחת ומשם המרחק למקום השני היה קצר, עם 289 נקודות.

את המקום השלישי תופס גיבור השבת שעברה איגור זלאטנוביץ', שפתח את מסכת השערים בחיפה בשבת וניצב עם 285 נקודות. לא הרחק מאחוריו נכנס בחור חדש שאולי שמעתם עליו, עומר אצילי, שעם המשחק הענק מול מכבי נתניה רשם לא פחות מ-262 נקודות וקפץ למקום הרביעי. אנריק סבוריט ממכבי תל אביב נועל את החמישייה הפותחת לאחר שלא רק הקפיד לא לספוג מעמדת הבלם, אלא גם כבש. יש לו 260 נקודות.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ברני ארדוב
262 נקודות ב-90 דקות. פסיכי. עומר אצילי/ברני ארדוב

ומה לגבי המשתתפים במשחק?

מי שהיה לו מחזור פרודוקטיבי במיוחד הוא שיראל צורדקר עם "שיראל והקטנטנים", שהצליח להכניס להרכב אחד את עומר אצילי, אוסקר גלוך, ערן זהבי, איגור זלאטנוביץ' ואיתמר שבירו. רק לחשוב מה היה קורה לולא היה מרכיב גם את שוער בית"ר ירושלים נתנאל דלויה.

במאזן המשחקים המצטבר מוביל יותם ויין עם "הקיווים", כשהוא נושא באמתחתו 2,438.5 נקודות. מה ההרכב שלו, אתם שואלים? דניאל פרץ בשער, עאיד חבשי, ננאד סבטקוביץ', אנריק סבוריט ויהב גורפינקל בהגנה, עומר אצילי, הישאם לאיוס וחנן ממן בקישור ואיתמר שבירו, איגור זלאטנוביץ' וערן זהבי בהתקפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

משחקים וזוכים בפרסים

ההנאה היא רק חלק אחד של המשחק, אבל יש גם בונוס גדול למנצחים ולסגניהם - פרסים בכל מיני רמות, החל מארוחה ושני לילות בבית מלון ועד רכב חדש. לא שיחקתם עד עכשיו? לא מאוחר להצטרף.

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, תתחילו לשחק!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully