וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בספרד: "הרומן הסודי" בין רפאל נדאל לשאקירה

עודכן לאחרונה: 31.8.2022 / 12:03

על פי הדיווחים, הטניסאי הספרדי והזמרת ניהלו "רומן סוער" אחרי שהשתתף בצילומי הקליפ הלוהט לשיר "Gypsy" לצד הקולומביאנית. הבעיה: השניים היו בזוגיות עם אחרים באותם ימים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.8/ספורט1

בספרד מדווחים ביממה האחרונה: רפאל נדאל ושאקירה היו ברומן "סודי" לפני שנים ארוכות, כאשר השניים צילמו ביחד את הקליפ "Gypsy" של הזמרת הקולומביאנית, שבו הטניסאי הספרדי השתתף ב-2009.

מדובר בקליפ שכשיצא עורר לא מעט רעש וספקולציות, כאשר נדאל ושאקירה הצטלמו צמודים זה לזה בתנוחות אינטימיות. כמובן שההערכה הייתה שמדובר ב"מיניות מבוימת" עבור הסרטון של שקירה, אולי כדי לייצר הייפ ועניין, אבל כעת טוענים בספרד שבין השניים היה קצת יותר.

הקליפ של שאקירה ונדאל

"לשניים היה רומן לוהט באותם ימים", נטען על ידי אחד מכתבי הרכילות הספרדים, שהסביר את הבעייתיות ברומן: באותם ימים שאקירה הייתה בזוגיות עם אלחנדרו סאנס, זמר ספרדי מוכר, כאשר מנגד רפאל נדאל היה עם אהבת נעוריו מארי "סיסקה" פרייו, שהייתה חברה שלו עוד מהתיכון ב-2005 (וכיום אשתו).

לדברי הכתב, "בהתחלה הם רק זייפו את כל החיוכים, החיבוקים, הנשיקות הקטנות, אבל לאחר מכן החלו להיפגש ובילו יחד במלון ונהנו מרומן אינטנסיבי".

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
קשה להאמין עליו. נדאל/רויטרס
שאקירה, ג'רארד פיקה. דורון שיינר, אתר רשמי
המון כותרות מיותרות. שאקירה/אתר רשמי, דורון שיינר
מריה פרנסיסקה פריו אשתו של רפאל נדאל. רויטרס
בגד בה? אשתו של נדאל/רויטרס

מדובר בדיווחים שלא מתאימים לרפאל נדאל, שנהנה מתדמית של ספורטאי למופת, ובטח שלא מועילים לנדאל, שבימים אלה משחק באליפות ארה"ב ומנסה לזכות בתואר גראנד סלאם מספר 23 בקריירה, אחרי שבמהלך 2022 כבר זכה באליפות אוסטרליה וברולאן גארוס. בימים אלה אשתו של נדאל בהיריון עם בנם הראשון, ולאחרונה אף נאלצה להתאשפז בבית חולים בגלל מעקב אחר ההיריון. מבחינת שאקירה מדובר בעוד כותרת רכילותית, אחרי שבועות לא קלים בעקבות הפרידה שלה מבלם ברצלונה ג'רארד פיקה. כמובן, היחסים לכאורה עם נדאל היו לפני שהחלה לצאת עם הכדורגלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully