וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: פביאן רואיס חתם בפ.ס.ז', גבארדיול לצ'לסי?

עודכן לאחרונה: 31.8.2022 / 0:26

הקשר נרכש מנאפולי תמורת 23 מיליון יורו וחתם בשורות אלופת צרפת עד 2027, הבלוז מוכנים לשלם 90 מיליון יורו על הבלם הקרואטי שצפוי לעבור רק ביוני 2023. אקנג'י בדרך למנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד הודיעה שעסקת אנתוני מאייאקס סוכמה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.8/ספורט1

העברות

* הקשר הספרדי פביאן רואיס בן ה-26 נחת בעיר האורות והשלים את המעבר לפריז סן ז'רמן. הוא נרכש מנאפולי עבור 23 מיליון יורו וחתם עד 2027.

* עסקת הענק הפכה רשמית: סוכמה העברת אנטוני מאייאקס למנצ'סטר יונייטד, תמורת כ-100 מיליון יורו לפי דיווחים. שחקן הכנף סגר עד 2027, עם אופציה להאריך את חוזהו עד 2028.

* אתלטיקו מדריד צירפה בהשאלה לעונה אחת את המגן השמאלי של טוטנהאם, סרחיו רגילון, ששיחק בגדל בריאל מדריד.

* טוטנהאם מימשה את האופציה על כריסטיאן רומרו, ששיחק אצלה כמושאל מאטאלנטה, והחתימה אותו עד 2027. סכום העסקה: כ-50 מיליון יורו.

* בורנמות' הודיעה על פיטוריו של מאמן הקבוצה, סקוט פארקר. המאמן האנגלי סיים את תפקידו בעקבות התבוסה 0:9 לליברפול במחזור האחרון. גארי אוניל מונה זמנית למאמן הקבוצה.

* קאלום הדסון-אודוי, קשרה של צ'לסי, עבר בדיקות רפואיות בגרמניה וחתם לעונה בבאייר לברקוזן כמושאל, ללא אופציית רכישה.

* קשרה של טוטנהאם, הארי ווינקס, עזב את הפרמיירליג ועבר בהשאלה לסמפדוריה.

* הקשר בן ה-18 של באיירן מינכן, גבריאל וידוביץ', עבר בהשאלה לוויטסה ההולנדית.

* מילאן רכשה תמורת 5 מיליון יורו את בלם שאלקה, מאליק תיאו.

* אחרי שהדיחה את מכבי תל אביב והעפילה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, ניס שילמה למונאקו כ-20 מיליון יורו עבור סופיאן דיופ.

* מנצ'סטר יונייטד שלחה את הקשר הטוניסאי חניבעל מג'ברי בן ה-19 לעונת השאלה בבירמינגהאם מליגת המשנה.

* ספורטינג ליסבון שילמה לפנאתינייקוס 4.5 מיליון יורו עבור 70 אחוזים מהכרטיס של סוטיריס אלכסנדרופולוס והחתימה את קשר נבחרת יוון בן ה-20 על חוזה לחמש שנים. סעיף השחרור שלו: 60 מיליון יורו.

* עוד קשר יווני, אנדראס סמאריס בן ה-33, חזר לקדנציה נוספת בפורטוגל עם חוזה לעונה אחת בריו אבה. סמאריס שיחק שבע שנים בבנפיקה ועבר בקיץ שעבר לפורטונה סיטארד ההולנדית.

* פיינורד צירפה בהשאלה את הנורבגי פרדריק ביורקן מהרטה ברלין, כדי שיאייש את עמדת המגן השמאלי אותה נטש טיירל מלאסיה שנמכר למנצ'סטר יונייטד.

* אלברו גונסאלס, הבלם הספרדי בן ה-32 שסיים את חוזהו במארסיי, חתם בקבוצת אל נאסר מערב הסעודית.

שמועות

*צ'לסי קרובה לרכישת ווסלי פופאנה מלסטר תמורת כ-80 מיליון יורו, אבל בלם נוסף שנראה כי יירכש על ידי הבלוז הוא יושקו גבארדיול, הקרואטי בן ה-20 של לייפציג שעל פי פבריציו רומאנו יעבור בקיץ 2023 ללונדון תמורת 90 מיליון יורו.

* מנצ'סטר סיטי צפויה להחתים את הבלם מנואל אקנג'י מבורוסיה דורטמונד תמורת 17 מיליון יורו. השווייצרי בן ה-27 מסיים את חוזהו ומכאן סכום ההעברה שנחשב ליחסית נמוך.

* פריז סן ז'רמן הגיעה לסיכום עם ולנסיה לגבי העברתו של קרלוס סולר. הספרדי בן ה-25 צפוי לעבור תמורת כ-18 מיליון יורו לאלופת צרפת.

* וויליאן, אקס צ'לסי וארסנל, יעבור היום בדיקות רפואיות בפולהאם לקראת חתימה במועדון הלונדוני. שחקן ההתקפה הברזילאי שמתאמן עם הקבוצה בשבועיים האחרונים יצטרף לקבוצה של מנור סולומון לאחר שחוזהו הותר מול קורינתיאנס הברזילאית. מי שגם כן אמור להצטרף הוא המגן השמאלי לייבין קורזאווה, שיגיע בהשאלה מפריז סן ז'רמן.

* עוד מפולהאם דווח כי הקבוצה מלונדון מחפשת לחזק את החלק ההתקפי, כאשר השם האחרון שעלה הוא ג'וסטין קלייברט, שחקנה של רומא. שחקן הכנף ההולנדי מועמד להגיע בהשאלה לעמדה בה משחק מנור סולומון.

* אייאקס לא מצליחה להשיב לשורותיה את חכים זייש, ועל כן מי שצפוי להיכנס לנעליו של אנטוני הוא לוקאס אוקמפוס.

* פבריציו רומנו מדווח כי ברייטון מנסים להחתים את בילי גילמור, קשרה הצעיר של צ'לסי. האנגלי עשוי לעבור בהשאלה, תלוי בהחלטתו הסופית של טוכל, מאמן הבלוז.

* ב"סאן" טוענים: ליברפול הציעה לברייטון 42 מיליון ליש"ט על פליפה קאייסדו, הקשר האקוודורי בן ה-20. ברייטון צפויה לדרוש יותר.

* צ'לסי הגדילה את הצעתה לברצלונה עבור פייר אמריק אובמיאנג, והעמידה אותה על 25 מיליון יורו. לפי "ספורט", החלוץ של נבחרת גאבון קרוב מאוד לחתימה בבלוז.

* ב"סקיי ספורט" מדווחים שמרכוס אלונסו עדיין מקווה להשלים את המעבר מצ'לסי לברצלונה. במועדון הקטאלוני לא יכולים להחתים שחקנים חדשים ולרשום אותם מבלי לשחרר שחקנים מהסגל הנוכחי.

* סוכנו של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' מבהיר: "כבר התקבלה ההחלטה - הוא יישאר בלאציו בקיץ הזה".

* מנג'ר פריז סן ז'רמן כריסטוף גאלטייה אישר: "לאנדרו פארדס לא ייכלל בסגל, הוא הגיע לסיכום עם יובנטוס".

פייר אמריק אובמיאנג, ברצלונה. PAU BARRENA/AFP, GettyImages
יספיק לעבור עד סוף החלון? אובמיאנג/GettyImages, PAU BARRENA/AFP

* סשה קלאידז'יץ', חלוץ נבחרת אוסטריה בן ה-25, המריא לאנגליה כדי לעבור בדיקות ולחתום לחמש שנים בוולבס, שתשלם עבורו לשטוטגרט 18 מיליון יורו (שיכולים להגיע גם ל-20).

* אנטוניו קונטה רוצה לצרף שחקן כנף נוסף וטוטנהאם שמה יהבה על יאניק קראסקו, הבלגי בן ה-28 של אתלטיקו מדריד. בין הצדדים יש משא ומתן מתקדם, כך על פי העיתונאי הבלגי סשה טאבוליירי.

* וולבס וקבוצת פרמיירליג נוספת הגישו הצעה על בלמה של ווסטהאם, קרייג דאוסון, כך על פי "סקיי ספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully