וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון אלמוג: "התחשלתי במכבי תל אביב, הרגשתי שזה הזמן לצאת"

אחרי שכבש בבכורה במדי הארטברג האוסטרית, שחקן הכנף אמר בתכנית הספורט של 103FM: "אני מתאקלם, מרגיש טוב עם המעבר. זה המקום הנכון עבורי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.8/ספורט1

אילון אלמוג נכנס ברגל ימין לליגה האוסטרית, כאשר כבש כבר בהופעתו הראשונה במדי הארטברג. המושאל ממכבי תל אביב פתח בהרכב של קבוצתו החדשה והבקיע בדקה ה-62 מול ריד, במשחק בו ניצחה האטרברג 0:2.

הערב (שני) סיפר אלמוג בתכנית הספורט של 103FM: "הגעתי לכאן כמעט לפני שבועיים, התאמנתי עם הקבוצה מספיק זמן אחרי שהתבטל המשחק נגד ראפיד וינה, ובמשחק הראשון גם הבקעתי. אני מאוד שמח על הניצחון ועל הגול. אני לאט לאט מתאקלם. אני מרגיש טוב עם המעבר ומרגיש מוכן לאתגר. המאמן הראה לי שהוא רוצה אותי והיו לנו שיחות טובות. הרגשתי שזה המקום הנכון עבורי".

האזינו לריאיון

על מכבי תל אביב אמר: "בשתי העונות האחרונות לא קיבלתי דקות משמעותיות ובלי שום קשר לשחקנים שהגיעו ולתחרות, החלטתי שאני רוצה לצאת להשאלה. זה התעכב הרבה זמן כי מכבי רצו שאשאר, עד שהגענו להבנות. אני מרגיש שזה הגיל המתאים לשחק באירופה, התחשלתי במכבי".

על מאבק האליפות: "מכבי חיפה התחזקה בשנתיים האחרונות ויהיה מאבק קשה, אבל אני מאמין שמכבי תל אביב תעשה הכול. שנתיים בלי אליפות זה לא משהו שאוהבים בקרית שלום. אני מאמין שיילכו על זה בכל הכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully