וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "מזמן לא גברנו על אשדוד, זה יוסיף לרצון שלנו לנצח"

30.8.2022 / 17:25

מאמן הפועל באר שבע מחפש ניצחון ראשון על היריבה מאז 2019 והתייחס לאלחמיד: "כשייפנו נדבר, זה נכון לגבי כל שחקן". הרכב חסר לבן שמעון (רביעי, 19:45, ספורט2)

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:5 על בית"ר ירושלים/ספורט1

הפועל באר שבע

אחרי שבוע של אופוריה, בו הפועל באר שבע העפילה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג והביסה 0:5 את בית"ר ירושלים במשחק הבית הראשון שלה, היא תנסה לשמור על מאזן מושלם בליגה כשתארח את מ.ס. אשדוד (רביעי, 19:45, ספורט2).

המאמן אליניב ברדה התייחס במסיבת העיתונאים לצורך לרדת לקרקע אחרי המפגשים מול קראיובה ובית"ר: "כל משחק הוא אחר, כל יריבה היא אחרת. הדבר הכי חשוב זה שהשחקנים יורידו את עצמם לקרקע, ולא אני אותם. שיהיו צנועים, נחושים וחדורי מטרה".

האדומים לא ניצחו בליגה את אשדוד מאז דצמבר 2019, ועבור ברדה זהו מקור נוסף למוטיבציה: "מבחינתנו זה עוד משהו שיוסיף לנו לאתגר ולרצון לנצח, בטח כשזה משחק ליגה ראשון בטרנר. נרצה לתת תצוגה טובה בשביל האוהדים".

כשיפנו נדבר, זה נכון לגבי כל שחקן. קשה לי להיכנס לכל ספקולציה שמתפרסמת". על הסגל אמר המאמן: "ננסה להתחזק עד הרגע האחרון, אין הרבה זמן. אם נצליח מה טוב, אם לא, הסגל שיש הוא טוב מאוד. יש לנו שחקנים מאוד בוגרים שמבינים את האחריות המוטלת עליהם. אם ארגיש ששחקן מרגיש נוח מדי אז אעשה את השיקולים שלי".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. רויטרס
באר שבע תנצח סוף סוף את אשדוד? ברדה/רויטרס

שי אליאס נשאל על התאקלמותו מאז המעבר מהפועל תל אביב ואמר: "בבאר שבע המטרות הן אחרות וזה שינוי עבורי. רוצים להתמודד כאן על כל התארים עד הסוף, יש קבוצה חזקה עם סגל עמוק, מתאקלם לאט לאט ובינתים אני מאוד שמח. האווירה בעיר מדהימה, יש תחושה שכל העיר באר שבע אוהדת את הקבוצה, זה מייחד את המקום וזה מורגש".

על מעמדו בקבוצה אמר הקשר: "מאמין ביכולות שלי, זה טוב שיש תחרות כי יש רוטציות ומשחקים בכמה מפעלים. התחושות באימונים ובמתחם מדהימות. אליניב ברדה ומאור מליקסון נותנים אווירה צעירה וחדשנית, אני מאוד מתחבר ושמח על זה".

לקראת אשדוד אמר אליאס: "כשאתה רץ עד הסוף, שלוש נקודות נגד אשדוד הן כמו שלוש נקודות נגד מכבי חיפה". על הפערים בין הגדולות לקטנות בליגת העל הוסיף: "על הנייר הפערים נראים גדולים אבל לא חושב שזה יהיה כך בהמשך. קבוצות ילמדו את היריבות יותר ויהיו משחקים צמודים. החלק העליון של הטבלה השתדרג, אבל כל משחק לגופו".

הרכב משוער: עומרי גלזר, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, איאד אבו עביד, הלדר לופס, שי אליאס, אנדרה מרטינס, רמזי ספורי, שאפי סוליימאנוב, יוג'ין אנסה, תומר חמד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקםן הפועל באר שבע שי אליאס. דני מרון
מתאקלם באדום החדש. אליאס/דני מרון

מ.ס אשדוד

קשר מ.ס. אשדוד שלו הרוש שנמצא בכושר מצוין, בספק גדול לקראת המשחק הדחוי מחר מול הפועל באר שבע (רביעי, 19:45, ספורט2). הרוש נפצע בקרסולו בשבת בניצחון על נס ציונה, הוחלף בהפסקה ומאז לא התאמן בשני האימונים שערכה הקבוצה. הערב תקיים אשדוד את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר בבאר שבע וקרוב לוודאי שמי שיחליף את הרוש בהרכב יהיה הקשר מרטין אנדזי, שכזכור לקח עם קבוצת הנוער את האליפות בעונה שעברה ועלה לבוגרים. אנדזי נכנס כמחליף בשבת במקום הרוש ולא רשם משחק טוב במיוחד, אבל הוא אמור לפתוח מחר בהרכב.

מי שייעדר בנוסף הוא חמודי כנעאן שמתאושש מקרע בשריר הירך האחורי ובאשדוד מעריכים שהוא יפתיע וכבר יתלבש למשחק מול הפועל ירושלים בשבת. גם המגן השמאלי היהודי קולומביאני דויד קופרמן שלא נכלל בסגל בשבת האחרונה בגלל פציעה, עדיין בספק רב למחר.

אף שהפועל באר שבע כבשה חמישייה לרשת של בית"ר ירושלים שלשום, באשדוד מאמינים בכוחם לבוא מחר לטרנר ולנצח את המשחק. בקבוצה משוכנעים שבנו תלכיד טוב לעונה הקרובה אבל לא יסיימו בכך ומתכוונים להתחזק בהמשך בעוד שני שחקנים.

המאמן רן בן שמעון אמר לקראת המשחק והשווה ל-0:1 מול סקציה נס ציונה: "זה משחק שונה לחלוטין בגלל האווירה והיריבה. אני מאמין בקבוצה שלי, ניסע לכל משחק כדי לנצח. מבינים את החוזק של היריבה, זו קבוצה מצוינת ומועדון גדול, אבל יש לנו את השאיפות שלנו".

"ניצול מצבים זה אחד הפרמטרים הראשונים לניצחון במשחקים", הוסיף בן שמעון, "זה הופך מומנטומים. אני סומך על החלק הקדמי, הוא מצוין והוא נקלע לחוסר מזל זמני. החלוץ אבנעזר ממאטה מצוין, הקשרים הגיעו למצבים ואין לי ספק שהם יבקיעו, אבל למשחק יש את הדינמיקות שלו והוא יכול להפתחת לכל הכיוונים".

הקשר לוקאס סלינאס הוסיף: "משחק חשוב, יש להם קבוצה טובה והם בקונפרנס ליג, אבל אנחנו יכולים להפתיע. נגד נס ציונה יצרנו הרבה מצבים, מקווה שבמשחקים הבאים נוכל לנצל אותם".

הרכב משוער: יואב ג'רפי, זוהר זסנו, טום בן זקן, טימותי אוואני, ננאד צבטקוביץ', גיל כהן, מרטין אנדזי, נאור סבג, לוקאס סלינאס, עוז בילו, אבנעזר ממאטה.

שלו הרוש שחקן מ.ס. אשדוד. אודי ציטיאט
בספק גדול. שלו הרוש/אודי ציטיאט

טריוויה

* מ.ס. אשדוד לא הפסידה להפועל באר שבע בששת המפגשים האחרונים. היא ניצחה שלוש פעמים ברציפות ולאחר מכן היו שלוש תוצאות תיקו.

* כל 25 המשחקים האחרונים בין הקבוצות הניבו שערים, מאז ה-0:0 בווסרמיל בנובמבר 2012. חאתם עבד אלחמיד פתח אז בהרכב אשדוד.

* שתי הקבוצות מעולם לא נפגשו במחזור ראשון. המשחק הכי מוקדם ביניהן היה במחזור השלישי לפני שלוש שנים, אז סיימו ב-2:2 באשדוד. טימותי אוואני כבש את שער הבכורה שלו בישראל, נייג'ל האסלביינק ובן שהר הפכו לבאר שבע ושלומי אזולאי הקשר השווה עבור המארחת.

* הפועל באר שבע מגיעה אחרי הניצחון הכי גבוה שלה מאז מאי 2018 (1:6 על בית"ר ירושלים) וניצחון החוץ הכי גבוה מאז מרץ 2004 (1:6 על בני יהודה). את אשדוד הביסה 0:5 בבית בדצמבר 2016, אז חאתם עבד אלחמיד לבש את מדי האורחת.

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: טרנר
קהל: 11045

משחקי המחזור השלישי:

שבת, 18:00: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 19:00: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: הפועל חיפה - בני סכנין (ספורט2)
שבת, 20:15: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל חדרה
ראשון, 20:15: סקציה נס ציונה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

שני, 20:15: מכבי נתניה - הפועל תל אביב (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully